שקמה ברסלר מגוננת: "אתן עמוד האש לפני המחנה"

אחת ממובילות המחאה נגד הרפורמה המשפטית נאמה בקפלן ואמרה כי למרות הפגרה "ההפיכה המשטרית נמשכת במלוא העוצמה. כל אחד ואחת מאיתנו שמבין שהזמן להלחם הוא עכשיו. עכשיו. אין זמן אחר ולא תהיה הזדמנות נוספת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/08/23 21:59 כה באב התשפג

שקמה ברסלר מגוננת: "אתן עמוד האש לפני המחנה"
שקמה ברסלר | , צילום: Gili Yaari /Flash90

המחאה נגד הרפורמה המשפטית התחדשה הערב (שבת) בשבוע ה-32 בעשרות מוקדים ברחבי הארץ, למרות הימצאותה של הכנסת בפגרה. שקמה ברסלר, ממבילות המחאה, נאמה בקפלן וחיזקה את מיכל רוזנבוים מנהלת רשות החברות, גלי בהרב מיארה היועמ"שית ואסתר חיות נשיאת העליון.

"עם ישראל כולו מאחוריכן"

"בחזית המאבק כולנו, שמבינים היטב את המחיר שנשלם. הזמן להילחם הוא עכשיו. בחזית נמצאים מתנדבי משטרה שנזרקים, משרתי מילואים שנשקם נלקח מהם", אמרה ברסלר. "מיכל רוזנבוים, גלי בהרב מיארה ואסתר חיות - כפי שמראה כל סקר בחודשים האחרונים, כפי שמראים מאות האלפים שיוצאים חודשים רבים לרחובות, עם ישראל כולו מאחוריכן. אתן עמוד האש לפני המחנה. עדיין לא התחלנו למצות את הפוטנציאל שטמון בהון האנושי שמרכיב את המחנה שלנו", הוסיפה.

הפגנה בקפלן | צילום: Erik Marmor/Flash90

"הכנסת אולי בפגרה אבל ההפיכה המשטרית נמשכת במלוא העוצמה. כל אחד ואחת מאיתנו שמבין שהזמן להלחם הוא עכשיו. עכשיו. אין זמן אחר ולא תהיה הזדמנות נוספת. חברי ממשלת חורבן הבית אנחנו אומרים - פחות מחמישית מהציבור מחזיקים בדעה חיובית על תפקוד הממשלה. פחות מחמישית", תקפה ברסלר את הממשלה.

"עם ישראל כולו אומר לכם בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים - ישראל תהיה דמוקרטיה"

"עם כזו תמיכה עלובה אין לכם סיכוי להעביר הפיכה דקטטורית משיחית. עם כזו תמיכה עלובה אין לכם סכוי להעביר הפיכה גזענית ועבריינית. עם ישראל כולו אומר לכם בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים - ישראל תהיה דמוקרטיה", סיימה.