נרקיס מגלה: "אמרתי להם לא"

הזמרת הדתייה חוזרת בפוסט חשוף אל הנערה שהייתה בגיל 20, אל הפחדים, החששות - והדברים שהייתה יכולה לעשות אחרת: "זכיתי לחוות את החיים שלי מחדש ולבחור מחדש בהכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/23 08:17 ז באלול התשפג

נרקיס מגלה: "אמרתי להם לא"
נרקיס מתפעלת, צילום: תום עמוס

הזמרת הדתייה נרקיס פרצה לעולם המוזיקה כשהיא בעיצומו של העשור השלישי בחייה, אחרי שעברה לא מעט תהפוכות בעולמה הדתי ובחייה האישיים. אולם בתוך שנים ספורות הפכה לאחד השמות החמים בתעשיית המוזיקה הישראלית וכיום היא מנהלת קריירה מוזיקלית מצליחה. בפוסט חשוף ששיתפה אתמול (ד') בחשבון האינסטגרם שלה, חזרה נרקיס לשנות העשרים של חייה, ולהחלטות שאולי הייתה צריכה לקבל אחרת.

"לו רק יכולתי להבין בגיל עשרים את מה שאני לומדת בגיל ארבעים", פתחה וכתבה הזמרת. "בגיל עשרים הציעו לי את כל העולם (אז העולם שלי היה אלבום באנגלית, ביה"ס למשחק, דירה בשנקין) כל זה היה לי ולא ידעתי מה לעשות עם זה".

"הורדתי מעליי כל זכר לדמות שהייתי וניסיתי להתחקות אחרי מסורות אחרות"

"ברחתי לקצה השני של כדור הארץ, הורדתי מעליי כל זכר לדמות שהייתי וניסיתי להתחקות אחרי מסורות אחרות - רק לא לפגוש את מה שאני בורחת ממנו" שיתפה את עוקביה. "שלא לדבר על אהבות, אנשים שרציתי להכיר ועוד חוויות שיכולתי להוסיף לי לסל החיים ופשוט אמרתי להם לא".

"היום אחרי שאני משייפת את הפחדים שלי, החיים מתגלים לי מחדש ובא לי רק לרוץ לבחורה ההיא משנקין ולהגיד לה: נו תוציאי את האלבום הזה, תחווי חוויות, תתקשרי אליו, תסכימי להתאהב, ליפול, לקפוץ, להתחבר", סיפרה נרקיס.

נרקיס

נרקיס בהופעה, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"אבל זה בלתי אפשרי, אני כבר לא משנקין אבל מה שכן זכיתי לחוות את החיים שלי מחדש ולבחור מחדש בהכל", כתבה. "לו רק היתי יודעת שלא מפחיד לרצות מלא, שהקול שלי זה הנשמה שלי ואין לי מה להתבייש בנשמה שלי, שהחיים - אפשר לסמוך עליהם ובמקום שיש הרבה כאב יש גם ריפוי גדול - וואי וואי הכל היה אחרת". יחד עם זאת, סיכמה נרקיס בכך שייתכן שהכל התגלגל לטובה, כי זכתה ללמוד על בשרה שתמיד אפשר להתחיל מהתחלה.