נרקיס בעקבות בן זוג: "עדיין מחפשת"

הזמרת והיוצרת הדתייה שיתפה פוסט באינסטגרם ובו הודתה לחיים: "מלמדים אותי להוריד את הראש שבא גל, שמראים לי שכל מה שמפריע לי אצל מישהו אחר זה נמצא בי ואז אני צריכה לעבוד בזה" | והשיתוף המפתיע לגבי אהבה: "תודה לאהבה שאני עדיין מחפשת אותה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/08/23 22:18 ב באלול התשפג

נרקיס בעקבות בן זוג: "עדיין מחפשת"
נרקיס מתפעלת, צילום: תום עמוס

הזמרת נרקיס ידועה בהתבטאויות שלה בנוגע לאורחות חייה ולמקומה של הדת בחייה, ולעיתים היא משתפת הזמרת באינסטגרם חלק מהתובנות. בפוסט שפירסמה בסוף השבוע האחרון כתבה נרקיס כי היא עדיין מחפשת אהבה.

"תודה לאהבה שאני עדיין מחפשת אותה"

הפוסט, שכולו עוסק בהודאה, נפתח כך: "תודה לחיים שמלמדים אותי להוריד את הראש שבא גל, שמראים לי שכל מה שמפריע לי אצל מישהו אחר זה נמצא בי ואז אני צריכה לעבוד בזה. תודה על הפחד לגדול ואז לגלות שאין פחד יותר. תודה לחיים בעצמם שכל בוקר מחדש מישהו רחמן ממש שם למעלה לוחץ על כפתור 'התחל' ושוב יש לי 24 שעות לגדול למי שאני אמורה להיות כשאהיה גדולה".

בהמשך כתבה נרקיס: "תודה לדרך, תודה לגילויים שמגיעים עם הדרך", והוסיפה: "תודה לאהבה שאני עדיין מחפשת אותה והיא מתה לפגוש כבר אותי וכל השירים בעולם לא משתווים אליה".

תחליטו: או גלאם טהור או אמא בשירותים

בשבוע שעבר נרקיס העלתה פוסט על השילוב בין הקריירה לאימהות. "פעם הייתי נטרקת מזה שרגע אחד אני מתכופפת לסדר לבן שלי את המכנסיים בשירותים ושניה לאחר מכן אני מחזיקה מיקרופון ביד ורוקדת על הבמה. לא הבנתי את הסיטואציה, כאילו מה הקטע. תחליטו: או גלאם טהור או אמא בשירותים".

"האמת היא ממש פשוטה: זה הכל ביחד", כתבה הזמרת. "אין הבדל באמת. כשאני על הבמה וכשאני עם הילד אני אותה אחת. ברור שאני אותנטית הרבה יותר כשאני בארבע קירות הבית שלי, אבל אותה היד שמחזיקה את המיקרופון ומתה על פנסי תאורה וקהל מריע זו אותה היד שמחזיקה לבן שלי את היד שמבשלת לו (ספגטי לא להגזים) וגם עושה עסקים תוך כדי".