איתי לוי: היד רועדת כשאני כותב את המילים האלה

הזמר הוותיק עומד לציין ציון דרך חסר תקדים ויוציא השבוע את אלבומו העשירי. רגע לפני שזה קורה הוא פונה למעריצים וכותב: "גרמתם לי גם לבכות מאושר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/23 09:46 כו באב התשפג

איתי לוי: היד רועדת כשאני כותב את המילים האלה
איתי לוי, אלבום עשירי, צילום: יחצ

להיות זמר מצליח בישראל זה דבר לא פשוט כלל, ודאי זמר בסדר גודל של איתי לוי, אבל אפילו בשביל אמן מצליח כמוהו, אלבום עשירי זה הישג חסר תקדים. ואכן, השבוע יוציא לוי את אלבומו העשירי שייקרא: "אחת לדקה". ימים לפני ההשקה, כתב לוי למעריציו ברשתות.

"הכי אמיתי שבעולם, היד רועדת כשאני כותב את המילים האלה"

"שבוע טוב אחים ואחיות שלי" כותב לוי, "מתרגש לספר לכם שביום שלישי הקרוב פעמיים כי טוב, אני משחרר אליכם את האלבום העשירי שלי. הכי אמיתי שבעולם היד רועדת כשאני כותב את המילים האלה. עשור של חוויות ואינספור רגעים של אושר לצד עשייה והמון פסגות שזכינו לגעת בהם ביחד. ריגשתם אותי שימחתם אותי וגרמתם לי גם לבכות מאושר" הוא כותב.

איתי לוי

איתי לוי, צילום: אנג'ל הפקות, אייל אפרתי

הקמפיין להעלאת המודעות לגבי בני משפחה המטפלים ביקיריהם

חברת טבע, המתעסקת בייצור והפצה של תרופות, פתחה לאחרונה בקמפיין חדש להעלאת המודעות לגבי בני משפחה המטפלים ביקיריהם. הזמר איתי לוי מטפל במסירות באימו רות כבר במשך שנים, מאז עברה מספר אירועים מוחיים שהותירו אותה סיעודית. הטיפול באימו הובילו את לוי לקחת על עצמו את תפקיד השגריר של קהילת "דואגים למטפלים" בישראל, אותו יבצע בהתנדבות מלאה.