צדיק: הצעד של איתי לוי בעקבות הטיפול באימו

לאחר שנים של טיפול מסור באימו הסיעודית רות, הזמר איתי לוי לקח על עצמו את תפקיד השגריר של קהילת "דואגים למטפלים" בישראל, תפקיד אותו יבצע בהתנדבות מלאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/23 17:56 כא בתמוז התשפג

צדיק: הצעד של איתי לוי בעקבות הטיפול באימו
איתי לוי, צילום: אנג'ל הפקות, אייל אפרתי

חברת טבע, המתעסקת בייצור והפצה של תרופות, פתחה לאחרונה בקמפיין חדש להעלאת המודעות לגבי בני משפחה המטפלים ביקיריהם. הזמר איתי לוי מטפל במסירות באימו רות כבר במשך שנים, מאז עברה מספר אירועים מוחיים שהותירו אותה סיעודית. הטיפול באימו הובילו את לוי לקחת על עצמו את תפקיד השגריר של קהילת "דואגים למטפלים" בישראל, אותו יבצע בהתנדבות מלאה.

איתי לוי נבחר להיות שגריר בהתנדבות של "דואגים למטפלים"

הקהילה מלווה ותומכת בבני משפחה המטפלים ביקיריהם המתמודדים עם מצב רפואי מורכב, והזמר המצליח יוביל את פעילות הקהילה במטרה לעלות מודעות בנושא. במסגרת הפעילות המשותפת עם טבע, איתי לוי ישתתף בהתנדבות בקמפיין ארצי, ייקח חלק בקהילת הפייסבוק "דואגים למטפלים" ויוביל פעילות הסברה ברשתות החברתיות שלו. לצד פעילות זו, ישתתף לוי במפגש עם עובדי טבע בנושא טיפול בבן משפחה.

"היו לי כמה שאלות והחלטתי בגיל 21 שאני רוצה להשתחרר"

לא מזמן הזמר התארח בפודקאסט "מחוץ לפריים" עם העיתונאי רן בוקר, ונשאל מדוע הוא אינו חובש כיפה. "אני המון שנים לא הולך עם כיפה", פתח הזמר את תשובתו, "אני חושב שבגיל 21 הורדתי אותה. היו לי שאלות לא קלות לקב"ה. כשהייתי לבד בתפילה, בשמע ישראל, הייתי מתפלל ואומר: 'רק אל תיגע באמא שלי, מתחנן אליך אלוהים'. הרבה דברים הלכו לי בחיים, אבא שלי נפטר, המשפחה התפרקה. הייתי אומר לקב"ה שאתמודד עם הכל רק תשאיר לי את אמא שלי, בן אדם שאני יכול לדבר איתו, אני צריך אותה. וקרה מה שקרה. היו לי כמה שאלות והחלטתי בגיל 21 שאני רוצה להשתחרר".