מאיה ורטהיימר משחזרת: "הרגשתי חרדה בכל הגוף"

אושיית הרשת מאיה ורטהיימר שהתה לא רחוק מזירת הפיגוע בתל אביב, יחד עם בעלה אסף וביתה אסיה. בסטורי באינסטגרם היא משחזרת את הרגעים הקשים, "אני רק רוצה שאסיה תהיה בבית, לא עניין אותי כלום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/23 11:39 יט באב התשפג

מאיה ורטהיימר משחזרת: "הרגשתי חרדה בכל הגוף"
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פיגוע ירי התרחש אתמול (שבת) בתל אביב, לאחר שמחבל ירה לעבר חן אמיר, סייר ביטחון כבן 40 ופצע אותו באורח אנוש. אמיר פונה לבית החולים איכילוב ולאחר שעות של מאבק על חייו, נקבע מותו. אושיית הרשת מאיה ורטהיימר נכחה באזור בזמן הפיגוע, ושחזרה את הרגעים הקשים בסטורי באינסטגרם.

"אני רק רוצה שאסיה תהיה בבית, לא עניין אותי כלום"

"ישבנו בשדרה עם חברים", סיפרה, "אסיה ואני היינו רגע בצד ואני קולטת שמשהו לא בסדר. אסף מסתכל עליי בפנים מודאגות ואומר 'היה פיגוע ממש לא רחוק'". בלי לחשוב פעמיים ובלי לספק הסברים, ורטהיימר לקחה את הבת הקטנה והודיעה שהולכים הביתה. "והיא בוכה, היא לא מבינה", תיארה האושייה, "גם אני לא מבינה, הרגשתי חרדה מטפסת לי בכל הגוף, אני רק רוצה שאסיה תהיה בבית, לא עניין אותי כלום".

כמה שעות לאחר מכן ורטהיימר נחשפה למותו של חן אמיר, סייר מהסיירת העירונית. "הלב שלי נמחץ", כתבה, "יצא בשבת בבוקר ולא שב הביתה. הוא אב לשלושה", והוסיפה, "אי אפשר להפסיק לבכות, גיבור".