מאיה ורטהיימר לא מפחדת מהגיל: "יש כאלו שאוהבים להתלונן"

אושיית האינסטגרם מאיה ורטהיימר חוגגת 33 שנים, ובפוסט חשוף סיכמה את השנה האחרונה: "ובכן זו הייתה רכבת הרים לא נורמלית: מעבר מניו יורק חזרה הלוך וחזור עשרות פעמים, טיפולי פוריות, בית שהוצף, תפקיד דיפלומטי, אסיוש אחת שפותחת לי את הלב ובעל אחד שמלמד אותי שכל יום אפשר להתאהב עוד יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/23 22:45 יא באב התשפג

מאיה ורטהיימר לא מפחדת מהגיל: "יש כאלו שאוהבים להתלונן"
צילום: צילום מסך רשת 13

אושיית הרשת והמנחה מאיה ורטהיימר עברה שנה מלאה בהתרחשויות, ועם הגיעה לגיל 33 פרסמה פוסט שסיכם את השנה האחרונה. "היום אני בת 33. יש כאלו שאוהבים להתלונן על הגיל, אבל אני מרגישה שזו זכות להתבגר. תמיד ביום הולדת אני אוספת לי רגעים מהשנה האחרונה ומנסה לחשוב: מה למדתי? מה חוויתי? מסקנות? שאלות, אתם יודעים איך זה".

"עבדתי, צילמתי והנחתי וזכיתי להגשמת משאלות קטנות וגדולות"

ורטהיימר כתבה: "ובכן זו הייתה רכבת הרים לא נורמלית: מעבר מניו יורק חזרה הלוך וחזור עשרות פעמים, טיפולי פוריות, בית שהוצף, תפקיד דיפלומטי, אסיוש אחת שפותחת לי את הלב ובעל אחד שמלמד אותי שכל יום אפשר להתאהב עוד יותר".

אסף זמיר ומאיה ורטהיימר

אסף זמיר ומאיה ורטהיימר | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

"עבדתי, צילמתי והנחתי וזכיתי להגשמת משאלות קטנות וגדולות. פגשתי אנשים מדהימים, אני מרגישה איזה צורך לומר תודה על מה שהיה ומה שיהיה. אומרים שאפשר לברך ביום הולדת את האחר - אז אני מברכת את כל מי שקורא את המילים האלה באהבה ובריאות. אולי גם הזדמנות לומר עליכם תודה".

היא סיימה: "גיל 33 תשמע, זה יהיה קשה להתעלות על השנה האחרונה אבל אמן אמן ושיהיה לא פחות מדהים. אבל הכי אני מאחלת בריאות לאהובי ולי. בואו נראה, יש מצב שהולך להיות פנטסטי".