עצוב: כוכב הסדרה "שמש" הלך לעולמו בגיל 52

השחקן זבולון מושיאשווילי שכיכב בכמה מהסדרות הבולטות של תחילת המילניום הלך לעולמו והוא בן 52. מושיאשווילי שיחק במהלך השנים גם בסרטים "עפולה אקספרס" ו-"שושנה חלוץ מרכזי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/23 07:58 יז באב התשפג

עצוב: כוכב הסדרה "שמש" הלך לעולמו בגיל 52
זבולון מושיאשווילי, יהי זכרו ברוך, צילום: CC BY-SA 3.0 wikipedia זבולון מושיאשווילי

אבל כבד ירד על עולם התרבות הישראלי עם הידיעה על מותו של השחקן זבולון מושיאשווילי. לאחר תקופה בה נלחם במחלה קשה, נפטר הלילה (ה') בבית החולים הדסה עין כרם והוא בן 52 בלבד. בשנים האחרונות חזר מושיאשווילי בתשובה. הלווייתו תצא היום (ו) בשעה 14:00 מבית הכנת הגיאורגי בנוף הגליל.

כיכב בסרטים וסדרות רבים

מושיאשווילי בלט על מסכי הקולנוע והטלוויזיה במהלך שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים כשכיכב בסרטים ובסדרות רבים ובינהם: "שושנה חלוץ מרכי", "עם קצר", "מפטיר" ו"עפולה אקספרס" אך הסדרה בה קנה את שמו הייתי הקומדיה "שמש" שם שיתף פעולה עם צביקה הדר וגלית גיאת.

זבולון מושיאשווילי, יהי זכרו ברוך

זבולון מושיאשווילי, יהי זכרו ברוך צילום: CC BY-SA 3.0 wikipedia זבולון מושיאשווילי

נאבק בענייני בריאות בשנים האחרונות אך שמר על כך בסוד

צביקה הדר אמר לmako לאחר הידיעה על מותו כי היה "איש של חלומות. בעל לב טוב ורחב. הכרתי אותו כשסיים בית ספר למשחק ומאז היו לנו שעות רבות יחד עם כל כך הרבה חוויות, כשהשיא היה הסרט 'עפולה אקספרס' וכמובן ששי האגדי ב'שמש'. נאבק בענייני בריאות בשנים האחרונות אך שמר על כך בסוד ולא שיתף את חבריו ומעריציו. לאחרונה כנראה החמיר מצבו והוא נכנע למחלה קשה. נזכור את החיוך, השובבות והכישרון. יהי זכרו ברוך".