הפתעה: התפקיד החדש של שירי מימון - מנהלת בית ספר

הזמרת המצליחה רגילה למלא אולמות ולהופיע בפני אנשים, אך בקרוב תעבור למשחק מול מצלמה, זאת לאחר שלוהקה לסדרה שתשודר ב"כאן חינוכית". והתפקיד? מנהלת בית ספר

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/23 19:31 יב באב התשפג

הפתעה: התפקיד החדש של שירי מימון - מנהלת בית ספר
שירי מימון, צילום: Yossi Zamir/Flash90.

שירי מימון הפכה בעשרים השנים האחרונות לאחת הקולות הבולטים במוזיקה הישראלית, אך עתה היא מסתערת על השלב הבא בקריירה, והפעם כשחקנית. על פי פרסום של mako, מימון לוהקה לסדרת הנוער "מקיף מילאנו" ותשחק בעונה הקרובה.

תגלם את המנהלת מיטל אסולין

מימון תשתתף בסדרה מבית "כאן חינוכית" ותלהק את דמותה של מנהלת בית הספר בסדרה. מימון, שופטת "הכוכב הבא" תצטרף לתוכנית שמצולמת בימים אלה ועתידה לעלות בקרוב למסכים. היא תגלם את דמותה של ד"' מיטל אסולין, מנהלת בית הספר.

שירי מימון

שירי מימון, תקראו לה המנהלת. צילום: שי פרנקו

שירי מימון חגגה 20 שנות קריירה: "חלומות נועדו כדי שנגשים אותם"

לאחרונה, חגגה מימון 20 שנות קריירה במופע ענק בקיסריה, הזמרת סיכמה את החוויה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה. "כשהנחתי את הראש על הכרית אחרי ההופעה המשוגעת ביום חמישי חייכתי לעצמי", שיתפה מימון, "ואז בכיתי. ואז שוב חייכתי, ואז צחקתי בקול". את קשת הרגשות המטלטלת הזמרת חוותה בזכות האירוע הגדול שסיכם את כל הדרך הארוכה שעברה. "אפשר לומר שכל מה שדמיינתי קרה", היא הודתה, "מה שדמיינתי מאז שאני ילדה. הקהל שואג את השירים שלי, אוהב ומחבק באנרגיות מחשמלות, יוני והבנים יושבים מולי, המשפחה שלי, החברים. ריטה איתי על הבמה".