שירי מימון חושפת תמונה של הדמות החדשה בסדרת הדרמה המצליחה

היוצרת והשחקנית פרסמה תמונות מסט הצילומים של העונה השנייה של "מלכת היופי של ירושלים", וסיפרה מי הייתה ההשראה לתפקיד החדש: "תודה לך מרים אבנגוזה, שנתת לי הזדמנות להסתכל פנימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/22 11:41 כ באב התשפב

שירי מימון חושפת תמונה של הדמות החדשה בסדרת הדרמה המצליחה
שירי מימון בתפקיד מרים אבנגוזה, צילום: באדיבות yes

היוצרת ושופטת הריאליטי שירי מיימון מופיעה בימים אלה בסט הצילומים של העונה השנייה של הדרמה הישראלית המצליחה, "מלכת היופי של ירושלים". מיימון משתלבת בסיפור הירושלמי של קהילת הספרדים בימי טרום הקמת המדינה ומגלמת את דמותה של מרים אבנגוזה, אשת הקצב. 

החלק השני של העונה הראשונה עלה לנטפליקס לפני מספר שבועות, ובצפת החלו הצילומים לעונה השנייה של הסדרה המצליחה, ששודרה ב-yes כבר בשנה שעברה. כזכור, עלילת הסדרה עוקבת אחר סיפורם של משפחת ארמוזה הירושלמית, משפחה ספרדית מכובדת וותיקה. בחלוקות שונות על ציר הזמן, הצופה מקבל גם הצצה אל התהליכים ההיסטוריים שעברו בארץ באותן שנים של טרום עצמאות, זאת במקביל להתפתחויות המשפחתיות. 

"תודה לך מרים אבנגוזה", כתבה מיימון בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, "שנתת לי הזדמנות להסתכל פנימה ולא החוצה, להילחם על מה שחשוב לך, לא משנה מה האתגר או המכשול שעומד מולך. לחשוב על סבתא שלי, לבנה מימון ז"ל שהיוותה לי השראה לתפקיד הזה. איך הן היו הנשים של פעם, חזקות, לא מתפשרות, נלחמות על המשפחה. קצת כמו עכשיו אבל הכל היה שונה לגמרי".