שירי מימון נפרדת: "איך אפשר לסכם 17 שנים?"

אחרי 17 שנים שעבדו יחד, שירי מימון נפרדת מהמנהלת האישית בפוסט אוהב בחשבון האינסטגרם שלה, ומודה לה על התקופה הארוכה יחד, "את היית זו שנתת לי השראה וכוח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/23 17:47 כד באייר התשפג

שירי מימון נפרדת: "איך אפשר לסכם 17 שנים?"
שירי מימון, צילום: שי פרנקו

במשך כמעט שני עשורים, פחות או יותר מתחילת דרכה של הזמרת, אורלי אמגור שפר הייתה המנהלת האישית של שירי מימון. יחד הן טיפחו את הקריירה הענפה של הזמרת והביאו אותה למעמד בו היא נמצאת כיום. אך למרות הקשר המדהים בין השתיים, לאחר 17 שנות עבודה משותפות, הן החליטו להיפרד. בפוסט שפרסמה היום (ב') בחשבון האינסטגרם שלה, הזמרת נפרדה.

שירי מימון נפרדה מהמנהלת האישית: "את היית זו שנתת לי השראה וכוח"

"איך אפשר לסכם 17 שנים?", פתחה את הפוסט. "17 שנים שמה לא עברנו בהן? הקמנו משפחה, בנינו קריירה, הגשמנו חלומות - והכל יחד. יחד יד ביד, היית שם לאורך כל הדרך". מימון תיארה כיצד לאורך כל הדרך נשאה את עיניה בהערצה אל אמגור שפר, וראתה כיצד היא מצליחה לשלב בין הכל. "שואלים אותי - איך את עושה את זה?", הודתה מימון, "אז את היית זו שנתת לי השראה וכוח, קרקע פורייה להגשים את עצמי ורק במבט אחד הבנו אחת את השנייה".

ההחלטה להמשיך כל אחת לדרכה התקבלה יחד, ומימון הרגישה צורך להודות למי שליוותה אותה לאורך השנים, "תודה על מה שהיית בשבילי. אחות גדולה, חברה טובה. חומת המגן שלי. עכשיו אפשר סתם ליהנות אחת מהשניה וסוף סוף לטוס לנופש ולא להופעה".