הדוגמנית טסה לחו"ל ונשברה: "בבקשה מכם די"

הדוגמנית נטלי דדון טסה לחופשה משפחתית בבודפשט, שם ביקרה בבית הכנסת הגדול בעיר, אבל אז קרה משהו ששבר אותה: "רגע לאחר מכן רואה את הידיעה הזאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/23 14:20 ח באב התשפג

הדוגמנית טסה לחו"ל ונשברה: "בבקשה מכם די"
צילום: תום מרשק

שורה של מסעדנים הודיעו כי בצל חקיקת הרפורמה המשפטית הם יפתחו את המסעדות שלהם בתשעה באב. הדוגמנית נטלי דדון שטסה לחופשה משפחתית בבודפשט קיבלה את הידיעה, ליבה נשבר והיא כתבה פוסט באינסטגרם.

נטלי דדון

נטלי דדון צילום: Shlomi Cohen/Flash90

הדוגמנית שיתפה: "עד לפניי רגע עמדתי אל מול ארון הקודש. העברתי אליכם תמונות מרגשות מבית הכנסת שברובע היהודי בבודפשט, מלאת אמוציות על מה שעברנו גם פה כעם. ורגע לאחר מכן רואה את הידיעה הזאת. מסעדנים בתל אביב מודיעים על פתיחת המסעדות בערב תשעה באב".

נטלי דדון: "מתפללת שתחושותי יתגלו כפרי דמיוני"

"כבר הרבה זמן שאני מתפללת שתחושותי יתגלו כפרי דמיוני, שאגלה שאין כאן באמת מלחמה נגד היהדות. בעודי שומעת בדמיוני זעקות עבר של עם שלא היה לו בית, שהיה רדוף, מנסה לעכל את המספר: 564,000 יהודים נספו כאן. האם שכחנו מדוע זקוקים היינו לבית הזה שאנו מחריבים כרגע?".

לסיום כתבה דדון: "לגעת במהות שלנו, בזכרון עמנו , ביהדות בשל חילוקי דעות פוליטיות. אין בי שום ספק כי הכל מדויק וגם הבאים לקלל יצאו מברכים, האור יפרוץ מבין החריצים, אני סומכת ומאמינה. אל תלכלכו כל חלקה טובה בבקשה מכם, די".