רותם סלע האזינה לתכנית ברדיו והזדעזעה: לא מפתיע אבל נמאס

רותם סלע, אחת הכוכבות הגדולות בישראל, האזינה לראיון עם חבר הכנסת אלמוג כהן ברדיו 103FM ושיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, "אם אלו האנשים שמובילים את המדינה שלנו אז מצבנו בכי רע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/23 12:22 א באב התשפג

רותם סלע האזינה לתכנית ברדיו והזדעזעה: לא מפתיע אבל נמאס
צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

חבר הכנסת אלמוג כהן, ממפלגת עוצמה יהודית, התארח הבוקר (ד') ברדיו 103FM. על רקע הרפורמה המשפטית שמטלטלת את המדינה, חבר הכנסת התייחס לעצומת אנשי חיל האוויר שהודיעו על הפסקת שירות המילואים שלהם באופן מיידי. "מדובר בחבורה של פריבילגים עלובים ושפלים", הוא אמר בראיון, והוסיף, "בכל שנותיי, ועשיתי יותר שנות שירות ממי שיושב באולפן הזה, לא חשבתי ולו לרגע אחד להפקיר את ילדי ישראל, ולמעשה הם גם מפקירים את ילדיהם לטובת ארגוני טרור. זה מה שזה".

רותם סלע שמעה את הראיון עם אלמוג כהן: "אם אלו האנשים שמובילים את המדינה שלנו אז מצבנו בכי רע"

רותם סלע, שחקנית ואחת הכוכבות הגדולות בארץ, האזינה לראיון והזדעזעה. מנחת הטלוויזיה לא יכולה הייתה להשאיר את התחושות לעצמה, ושיתפה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. "אם אלו האנשים שמובילים את המדינה שלנו אז מצבנו בכי רע", היא כתבה, ופירטה, "שיעור בהסתה, בהתקרבנות, בתיוג, בפילוג ובעיקר באיזו דוגמה לא לתת". סלע פנתה באופן ישיר לחבר הכנסת, "אפשר להסכים או לא להסכים, אבל בתור נבחר ציבור אולי היה מתאים טון יותר ממלכתי, מאחד, מכיל ומקרב", וסיכמה, "לא מאוד מפתיע אבל בהחלט מתחיל להימאס".