רותם סלע חוגגת לפרטנר: "הגבר השני של חיי"

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה רותם סלע ציינה יום הולדת 44 לחבר הטוב והקולגה הצמודה, אסי עזר. הדוגמנית הרעיפה מחמאות על הפרטנר ושיתפה בסיטואציות משעשעות, "מציץ לי תמיד בטלפון כשאני מסמסת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/23 10:23 כב בסיון התשפג

רותם סלע חוגגת לפרטנר: "הגבר השני של חיי"
רותם סלע חוגגת, צילום: Revkin Fenton/Flash90

אפשר היה בקלות להתבלבל ולחשוב שאסי עזר ורותם סלע הם זוג נשוי, אם לא היה לכל אחד מהם בן זוג משלו. כבר שנים שצמד המנחים מציגים את הזוגיות הכי יציבה על המסך: הם מנחים יחד שלל תכניות ריאליטי, משתתפים בסדרות בהן היא משחקת והוא מביים, מטיילים, מבלים וצוחקים זה על זו. אתמול (שבת) עזר חגג את יום הולדתו ה-44, והחברה הטובה מיהרה לברך בפוסט באינסטגרם.

רותם סלע חגגה לאסי עזר: "מציץ לי תמיד בטלפון כשאני מסמסת"

"יום הולדת שמח לחבר הכי טוב שלי", כתבה סלע, "לפרטנר המושלם שלי, לחצי השני שלי, ללב שלי, לגבר (השני) של חיי, לאדם שגורם לי לצחוק עד שכואבת לי הבטן". הדוגמנית המשיכה להרעיף על הפרטנר, שמכיר אותה טוב מכולם, "שמרגיע אותי ושומר עלי, שיודע את כל הסודות שלי, שאומר לי תמיד את האמת".

סוס מנצח, אסי עזר ורותם סלע

אסי עזר ורותם סלע צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

סלע המשיכה עם סיטואציות משעשעות, "שמציץ לי תמיד בטלפון כשאני מסמסת, שנכנס אלי הביתה ומתחיל לדבר איתי גם כשאני באמצע מקלחת, שמרכל איתי עד השעות הקטנות של הלילה ושיודע שאני אהיה בשבילו עד סוף החיים לכל מה שרק ירצה". את הפוסט המנחה סיימה עם איחול חם לאושר, שמחה ובריאות, וסיכמה, אני אוהבת אותך אסיל'ה שלי".