אמסלם שיתף תמונות מהצבא ותקף את דני קושמרו: "תעדכנו את דף המסרים"

השר דודי אמסלם הגיב לטענות של מגיש "אולפן שישי" דני קושמרו נגדו שאמר כי הוא לא עשה מספיק ימי מילואים ושיתף תמונות שלו מהצבא כמפקד טנק

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/23 16:05 כז בתמוז התשפג

אמסלם שיתף תמונות מהצבא ותקף את דני קושמרו: "תעדכנו את דף המסרים"
דודי אמסלם , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מגיש "אולפן שישי", דני קושמרו, תקף בשישי האחרון את השר דודי אמסלם, לאחר שהתבטא בשבוע שעבר נגד אל"מ במיל', אודי אורי, שנפגע בעינו ממכת"זית וקרא לו "צפונבון". "אמירה מגעילה על לוחם בצה"ל שכמעט איבד את עינו. אתה לא מתבייש? כמה מילואים אתה עשית בחיים שלך?", תקף קושמרו את אמסלם. בתוך כך, השר אמסלם הגיב היום (א') לטענות של העיתונאי נגדו ושיתף תמונות שלו מהצבא.

"מר חלוץ ומר קושמרו היקרים, סתם לידיעתכם, עשיתי מגיל 18 בסדיר ועד גיל 40 במילואים שירות כמפקד טנק בכל הגזרות- מסיני ועד לבנון. השתתפתי ברוב המבצעים וביצעתי 35 ימי מילואים בט"ש ועוד 14 ימי אימונים בכל שנה, והטנקים בזמננו לא היו ממוזגים וה'מאמות' לא הכינו לנו חביתות ירק במועדון היוקרתי, אכלנו בעיקר לוף וגולש בקופסאות שימורים. אנא מכם, כדאי לעדכן את דף המסרים", כתב אמסלם.

דני קושמרו |

דני קושמרו | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

דני קושמרו במתקפה על אמסלם: "כמה מילואים אתה עשית בחיים שלך?"

כאמור, המגיש דני קושמרו תקף בשידור חי את  השר אמסלם לאחר שהתבטא נגד אל"מ אודי אורי. "איפה האחריות שלך, אדוני השר אמסלם, אמירה מגעילה על לוחם בצה"ל, טייס קרב, אודי אורי שכמעט איבד את העין שלו. לקרוא לו צפונבון שקיבל שריטה בעין? אתה לא מתבייש? כמה מילואים אתה עשית בחיים שלך?".