הכתב הבכיר זועם: "תתנשאו עוד קצת"

הכתב המדיני של חדשות 12, ירון אברהם תקף את הגולשים שהגיבו על האירוע בו נתניהו התארח בביתו של דודי אמסלם בזלזול ובלעג: "איזו פטרונות, איזו גזענות סמויה-גלויה, דוחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/23 23:02 יב בתמוז התשפג

הכתב הבכיר זועם: "תתנשאו עוד קצת"
ירון אברהם, צילום: Channel 2 spokesman/cc-by sa

"איזו פטרונות": ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התארח אתמול (ו') בביתו של השר דודי אמסלם במעלה אדומים שפרסם תיעוד מהאירוע. "שמחתי לארח היום לצהריים את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, את צוות לשכתו ולשכתי, ועוד חברים יקרים ואהובים בביתי הקט. אכלנו, צחקנו, אפילו שרנו", כתב אמסלם. בתוך כך, גולשים רבים פרגנו וגולשים רבים הגיבו בזלזול ובלעג.

מי שפחות אהב את התגובות של הגולשים שעקצו הוא הכתב המדיני של חדשות 12, ירון אברהם שטען כי מדובר בגזענות. "בואו, תתנשאו עוד קצת על החאפלה אצל דודי אמסלם. איזו פטרונות, איזו גזענות סמויה-גלויה. דוחה", כתב הכתב הבכיר בעמוד הטוויטר שלו.

אמסלם ונתניהו

אמסלם ונתניהו צילום: Hadas Parush/Flash90

נתניהו מתארח בביתו של אמסלם:

הכתב הבכיר של N12 נדהם: "באיזה עולם זה שיקול?"

נזכיר כי בעקבות דבריו של המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך, שהתראיין ביום רביעי ואמר כי הנחת העבודה של המשטרה הייתה כי נתניהו יתפטר אחרי שיוגשו כתבי האישום נגדו, עוררו סערה במערכת הפוליטית ובתקשורת. בתוך כך, הכתב הבכיר שיתף בחשבון הטוויטר שלו את הדברים שאמר המפכ"ל לשער וכתב "ובאיזה עולם זה שיקול או אפילו הרהור של המשטרה?", כשהוא מתכוון למחשבה שכתב אישום נגד נתניהו יגרום לו לפרוש.