תיעוד מרגש: עדן חסון הקדיש שיר ללוחם שנפל - הקהל זעק יחד איתו

שעות לאחר שהובא למנוחות רב סמל דוד יהודה יצחק ז"ל, הקדיש הזמר עדן חסון את שירו "שקיעות אדומות" ללוחם שנפל בג'נין והקהל שר יחד איתו. חסון הזכיר גם את פצועי הפיגוע בתל אביב

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/23 23:07 טז בתמוז התשפג

תיעוד מרגש: עדן חסון הקדיש שיר ללוחם שנפל - הקהל זעק יחד איתו
עדן חסון, צילום: דניאל סטרבו באדיבות: ״גירץ הפקות״

שעות לאחר שרב סמל דוד יהודה יצחק ז"ל הובא למנוחות, הקדיש לזכרו הזמר עדן חסון את שירו  'שקיעות אדומות' בהופעה שקיים הערב (ד') מול אלפים באמפי אשדוד. חסון אמר לקהל: "אתמול נפל בג'נין חייל צה"ל יקר ומכאן אנחנו גם שולחים חיבוק לפצועים בפיגוע בתל אביב, כולנו עם אחד".

עדן חסון מקדיש את שירו ללוחם שנפל ולפצועים בפיגוע צילום: שרית הפקות

הלוויתו של רב סמל דוד יהודה יצחק ז"ל

אלפי בני אדם ליוו היום למנוחות את לוחם אגוז דוד יהודה יצחק שנהרג  בקרב במחנה הפליטים בג'נין. בני משפחה, חברים, מכרים וחבריו ליחידה ליוו את יצחק בדרכו האחרונה והוא נטמן בחלקה הצבאית בהר המנוחות בירושלים. יצחק השאיר אחריו הורים ו-7 אחים.

אלפים בלוויתו של רב סמל דוד יהודה יצחק ז"ל

אלפים בלוויתו של רב סמל דוד יהודה יצחק ז"ל צילום: דוברות בית אל

אביב ספד: "ראית את הצרה של כל אחד כאילו היא הצרה שלך"

משה, אביו של דוד יהודה ספד לו ואמר: "אני שואל את עצמי איך אפשר להכיל את הנשמה הטהורה שלך. תמיד חזרת הביתה עם אורחים שהכרת, אותם הבאת עם החיוך המתוק שלך. רציתי לספר לכולם על החופשות מהצבא שחזרת בלי מדים והסיכות שרכשת בעמל, אבל מיד שמת אותם במגירה כדי שאף אחד לא ירגיש לא נעים. אתה ראית את הצרה של כל אחד כאילו היא הצרה שלך ממש. ילד שכולו נשמה, צללת ללבבות של כולם וחתרת לאמת הפשוטה והנעימה".