אדוה דדון רומנטית: "הוא טהור"

עיתונאית חדשות 12, אדוה דדון מספרת בראיון מיוחד על מערכת היחסים שלה עם השחקן הדתל"ש, ידין גלמן | על העבודה שלה ככתבת תחקירים: "הרב קוק אמר שמעט מן האור דוחה הרבה מהחושך"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 23/06/23 11:29 ד בתמוז התשפג

אדוה דדון רומנטית: "הוא טהור"
אדוה דדון , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כתבת התחקירים של חדשות 12, אדוה דדון והשחקן הדתל"ש ידין גלמן יוצאים כבר במשך תשעה חודשים.  בראיון לגיא פינס בינואר אחרון, דיבר גלמן על הילדות שחווה בבית דתי-לאומי ועל תהליך החזרה בשאלה והצהיר כי אין לו בעיה שיגדירו אותו כ"חבר של אדוה דדון". בראיון שנערך עם דדון באתר "mako" ופורסם אתמול (ה') נשאלה מה היא חשבה כשצפתה בראיון.

"שהוא נסיך, מה יש לומר? הוא טהור", השיבה דדון, "מה שאני אוהבת בידין זה שהוא שאפתן ויש לו מוח ומחשבה יצירתיים. הוא כותב עכשיו סרט ושלוש סדרות ואני לומדת ממנו המון על ההסתכלות על החיים. הוא היה בחור ישיבה וחזר בשאלה. אני מסתכלת על דרך החיים שלו ועל חוויות החיים שלו ומה הוא בוחר לעשות בהן, ועל הערכים שהוא גדל איתם ועל היכולת שלו להיות טוטלי. איתו אני באמת מרגישה שביחד אפשר לנצח הכל. הכל קטן עלינו. לא האמנתי שבתוך העומס של החיים יכולה להגיע אהבה טובה וסינרגטית כמו שיש לי עם ידין".

"הרב קוק אמר שמעט מן האור דוחה הרבה מהחושך, ואני מסתכלת ככה על העבודה ועל החיים"

במהלך הראיון, נשאלה כתבת התחקירים איך היא יכולה להיחשף לכל כך הרבה עוולות. "ניטשה אמר שמי שנלחם במפלצות, צריך להיזהר בל יהפוך לאחת. מי שמביט יותר מדי זמן בחשיכה יראה בסוף רק חושך, הרב קוק אמר שמעט מן האור דוחה הרבה מהחושך, ואני מסתכלת ככה על העבודה ועל החיים. אני נחשפת להרבה נוכלים ועברייני מין ועוולות, אבל אני אומרת תודה על הזכות להילחם בחושך ולנסות להראות ולו במעט את האור לאלה שאף אחד לא הקשיב להם והמשטרה סגרה את התיק שלהם. אני רואה הרבה אור גם באנשים טובים שרוצים לעזור".