בן הזוג של אדוה דדון על החזרה בשאלה: "הייתי בטוח שירד ברק ויגמור אותי"

בן הזוג הדתל''ש של העיתונאית שיתף על הבחירה לעזוב את הצבא לטובת קריירת משחק, על הרגע הדרמטי שבו החליט לחזור בשאלה ועל הקשר עם בת הזוג, "הייתי צריך לרדוף אחריה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/01/23 15:31 ד בשבט התשפג

בן הזוג של אדוה דדון על החזרה בשאלה: "הייתי בטוח שירד ברק ויגמור אותי"
אדוה דדון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לפני מספר חודשים פרסמנו על בן הזוג החדש של העיתונאית אדוה דדון, שגדל בבית דתי-לאומי בירושלים. ידין גלמן הוא אמנם דוגמן ושחקן ישראלי, אך את שנות נעוריו העביר בישיבה תיכונית ולאחר מכן התגייס להיות קצין צבאי בסיירת מטכ''ל. "כשהייתי שש שנים בצבא הציעו לי לחתום שבע שנים או להשתחרר תוך שנה", הוא סיפר בראיון ל"ערב טוב" גיא פינס. "הייתי צריך להחליט מה קורה עם החיים שלי".

"מחנכים אותך לא לדבר על כלום"

לאחר התלבטות רבה, גלמן ביקש אישור לצאת לקורס משחק פעם בשבוע, וקיבל. "הבנתי שאני מתאהב בדבר הזה וזה מה שאני רוצה לעשות בחיים", סיפר. לאחר מכן החליט לעזוב את הבסיס ולהשתחרר. "המעבר הזה זה היה הדבר הכי קשה שהייתי צריך לעשות", שיתף השחקן, שדיבר על המעבר בין החיים בצבא, "שמחנכים אותך לא לדבר על כלום", לבין החיים כשחקן שדורשים ממך "להוציא את כל הרגש החוצה".

"זה היה רגע נורא דרמטי"

"חזרתי בשאלה בגיל 20, בצבא", הוא סיפר על היציאה מעולם הדת. "זה היה רגע נורא דרמטי", הוא נזכר, "ישבתי לבד בחדר שלי, כל הצוות שלי כמעט היו חילוניים, והסתכלתי על התיק". בתוך התיק ישב הטלפון של גלמן. "אני מדליק? אני לא מדליק?" הוא התחבט עם עצמו, כשבסופו של דבר החליט, "יאללה, נו, אני מדליק". התחושות ברגעים שאחרי הפתיעו אותו, "הייתי בטוח שירד ברק מהשמיים ויגמור אותי במקום", הוא אמר, אך הברק לא פגע ועבור גלמן אלו היו צעדים ראשונים בעולם החילוני.

"ולא האמנתי מה עומד לי מול העיניים"

על הזוגיות עם העיתונאית המוכרת, שנמשכת כבר חמישה חודשים, השחקן שיתף, "אבי ותום נשר הכירו בינינו וישר הסתכלתי על אדווה ולא האמנתי מה עומד לי מול העיניים". גלמן סיפר כי גם לאחר שקיבל את המספר שלה היה צריך לרדוף אחריה וכשנשאל אם הייתה קשה להשגה השיב בחיוב. "היינו בבית, לא יצאנו", סיפר על הדייט הראשון של הזוג, "בישלתי לה, עשיתי פולנטה ודג עם חמאת שקדים".