הסופר של גיא לרר נסגר - זאת הסיבה

חודש לאחר שהשיק את המיזם שלו, סופר המבטיח לציבור את המחירים הזולים ביותר בשוק, גיא לרר מודיע על סגירת הסניף בתל אביב: "אני מבקש מהציבור הקדוש לא להגיע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/23 12:44 ג בתמוז התשפג

הסופר של גיא לרר נסגר - זאת הסיבה
גיא לרר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כחודש חלף מאז גיא לרר חשף את המיזם החדש שלו: סופר "הצינור", שמבטיח לקהל הקונים את המחירים הזולים ביותר בשוק. הסופר החדש הצליח לעורר הרבה שיח ברשת - ציבור גדול שהגיע לבחון בעצמו את המיזם, סיקורים ברשתות החברתיות וגם לא מעט ביקורות. אחת הטענות שחזרה על עצמה הייתה לגבי הבחירה של לרר למקם את הסופר בלב תל אביב, העיר הגדולה, מיקום לקהל ספציפי באזור המרכז ורחוק מאנשי הפריפריה.

גיא לרר סוגר את הסופר בתל אביב ומתכנן סופר חדש בפריפריה

בשבוע האחרון מגיש "הצינור" הודיע על סגירתו של הסופר. "זה השבוע האחרון של פיילוט סופר הצינור בתל אביב", כתב בחשבון הפייסבוק, "בגדול זה עבד". הסיבה לסגירתו של הסניף היא בחירה של לרר לפתוח סניף חדש וקבוע, הפעם באזור הפריפריה. "אולי אפילו יותר מאחד", הוא הוסיף. בעקבות מכירות החיסול לרר הוזיל את המחירים בסופר לשקל אחד בלבד, מה שגרר קהל גדול במיוחד של קונים. "עקב לחץ ועומס חריג שמביא לחוסרים בסחורות שבמבצע, אני מבקש מהציבור הקדוש לא להגיע היום לסופר הצינור עד שעות הערב", כתב בחשבון הטוויטר שלו, "סליחה, אנחנו לומדים".