גיא לרר חשף את השותף החרדי: "זה אחי מנדי"

לקראת פתיחת סופר "הצינור", המיזם החדש של תוכנית הטלוויזיה, חושף מגיש התוכנית גיא לרר, את השותף החב"דניק לפרוייקט: "חבר חרדי, חכם, חרוץ, תורם, מפיץ אור אצל חרדים חילונים וערבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/23 18:01 א בסיון התשפג

גיא לרר חשף את השותף החרדי: "זה אחי מנדי"
גיא לרר, חושף את השותף החב"דניק, צילום: Flash90

חושף את השותף: בתקופה האחרונה עולה תוכנית "הצינור" של גיא לרר לכותרות פעם אחר פעם גם בעקבות מעברה לרצועת השידור של השעה 19:00 וגם בגלל המיזם הייחודי של התוכנית - סופר "הצינור". במיזם, מבקשים לרר ומערכת תוכניתו להקים סופר שיציג מחירים זולים במיוחד לצרכנים ויראו עד כמה הרשתות הגדולות עושקות לטענתו את הציבור.

"מפיץ אור אצל חרדים חילונים וערבים"

היום (א') חשף לרר את מי שעומד לצידו במיזם הסופר החדש, "זה אחי מנדי" כתב לצד תמונה שהעלה עם שותפו לסופר החדש, "שותף לכל הפרויקטים האחרונים שלנו. חבר חרדי, חכם, חרוץ, תורם, מפיץ אור אצל חרדים חילונים וערבים. הוא והחברים באשל חב"ד הם מהלוחמים העוצמתיים ביותר ברעב במדינת ישראל. בזכות מנדי הצלחנו לחלק 20 מיליון שקל בזמן הקורונה, ובזכותו אנחנו פותחים מחר ב-18:00 את הסופר הזול בישראל" הוא כותב.

מגיש

מגיש 'הצנרת' גיא לרר, חושף את השותף צילום: יהושע יוסף, פלאש 90

"לעולם אל תדברו בהכללה על חרדים"

"בזכות ההיכרות שלי עם מנדי והחברים קיבלתי על עצמי לצמצם את הביקורת שיש לי על המגזר החרדי למנהיגיו בלבד" כותב לרר גם על רקע הסערות האחרונות סביב המגזר החרדי והמתקפות הרבות עליו, "יש מקום לדבר על מה הופך מגזר ליצרני יותר או פחות, האם ההנהגה החרדית עושה טוב או רע למגזר שמתמכר לקצבאות ומקבל פחות כלים להצליח בעולם, אבל לעולם אל תדברו בהכללה על חרדים שלא אוהבים לעבוד ליזום או לתרום. לא לידי לפחות".