מתקפת העיתונאים נגד גיא לרר: "הם בלחץ"

הסופר החדש של תכנית "הצינור" בהובלת גיא לרר מעורר עניין רב בציבור, וכך גם בקרב העיתונאים. גיא לרר חשף בטוויטר פניות ותלונות רבות שקיבל, וסימי ספולטר הודה והשיב: "לא תודרכתי על ידי אף אחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/23 17:09 ד בסיון התשפג

מתקפת העיתונאים נגד גיא לרר: "הם בלחץ"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גיא לרר, מגיש תכנית "הצינור", פתח לאחרונה במיזם חדש. אתמול (ג') הוא פתח את סופר הצינור בתל אביב, בכוונה להיות הסופר הזול ביותר בארץ. למרות שהציג תמונות של ישראלים נוהרים לסופר, מסתבר שלא הכל ורוד. לרר בעצמו חשף בחשבון הטוויטר שלו על פניות שקיבל מעיתונאים שונים, עם טענות על כך שמדובר בתוכן שיווקי או על תלונות שהוגשו לרשות השניה.

גיא לרר: "הם בלחץ, הטענות הכי קנטרניות ששמעתי בחיים"

"הם בלחץ כבד", טען מגיש התכנית, "קיבלתי כמה פניות מכמה עיתונאים שתודרכו היטב על ידי המונופולים, עם הטענות הכי קנטרניות ששמעתי בחיים". לרר הדגיש שאכפת להם רק מהקהל, ושאין בתכנית שלהם אף תוכן שיווקי.לגבי התלונות לרשות השניה, לרר השיב, "יכולים לדמיין אזרח ניטרלי אחד שיתלונן לרשות על זה שתכנית הראתה שאפשר למכור ולהרוויח בחצי מחיר ממה שתיאטרון האשליות המונופוליסטי מוכר לנו, וכל זה בלי להרוויח כלום בעצמה?".

עיתונאי דה מרקר: "לא תודרכתי על ידי אף אחד"

אחד העיתונאים המדוברים, סימי ספולטר, הגיב על הציוץ בחשבון הטוויטר שלו. "אני פניתי ללרר אתמול יחד עם יסמין גואטה בבקשה לשיחה ותגובה", הוא התוודה, אך מיהר לסתור את טענותיו של לרר, "לא שוחחתי בשביל הכתבה עם אף 'מונופול' ולא תודרכתי על ידי אף אחד". ספולטר, עיתונאי "the marker", הסביר שכל השאלות ששאל היו ענייניות בלבד, ומיוזמתו האישית. "נתנו ללרר להגיב רשמית עד היום ב-16:00, אז הוא רץ למסגר את הביקורת כ'תדרוכים של מונופולים'".