יאיר שרקי לא נשאר אדיש: "זה מצדיק הערות כאלה?"

יאיר שרקי נחשף לסרטון בו אישה תוקפת צעיר חרדי באוטובוס ומאשימה אותו בכך שלא עשה צבא, על אף שמדובר בקצין בצנחנים. העיתונאי הסרוג לא נשאר אדיש, "נניח שהוא היה חרדי מהשורה, זה מצדיק הערות כאלה באוטובוס?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/23 15:48 ל בסיון התשפג

יאיר שרקי לא נשאר אדיש: "זה מצדיק הערות כאלה?"
יאיר שרקי, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

שרוליק הירש, צעיר חרדי, נסע באוטובוס בהוד השרון, כשאשה החלה לתקוף אותו מילולית ולהאשים אותו על כך שלא שירת בצה"ל. להירש, קצין בצנחנים וסטודנט למשפטים, שכבר ספג הערות דומות בחייו, נמאס לשתוק. "זה פשוט לא מקובל ולא בסדר שאת ככה שופטת אנשים", ענה לה. "אני עשיתי צבא, ומאמין שיותר ממך. העובדה שאת שופטת אותי מול כל האוטובוס ואומרת לי אם עשיתי צבא או לא, בגלל שאני חובש כיפה, זה לא מקובל ולא בסדר".

"נניח שהוא היה חרדי מהשורה, זה מצדיק הערות כאלה באוטובוס?"

הסרטון ובו המקרה רץ ברשתות החברתיות והצליח להרגיז רבים. גם העיתונאי הסרוג יאיר שרקי לא נשאר אדיש למקרה, שיתף את הסרטון בחשבון הטוויטר שלו וצייץ, "הבחור בסרטון הוא ישראל הירש", כתב, "במקרה, קצין בצה"ל וסרן במילואים ביחידה קרבית. עו"ד בשירות המדינה ותושב הוד השרון". העיתונאי המשיך וכתב, "אבל נניח שהוא היה סתם חרדי מהשורה, שיושב ולומד תורה", העלה את האפשרות ההגיונית, "זה מצדיק הערות כאלה באוטובוס על כיפה ופאות?".

צפו בסרטון: