יאיר שרקי פנה לבכיר בליכוד - וקיבל עקיצה בשידור חי

שר המשפטים, יריב ולין, נשאל על ידי העיתונאי הסרוג, יאיר שרקי, אם הוא יהיה מרוצה שהשיחות בבית הנשיא יתפוצצו והשיב בעוקצנות: "אני אהיה מרוצה כשערוץ 12 ידווח אמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/23 22:18 כה בסיון התשפג

יאיר שרקי פנה לבכיר בליכוד - וקיבל עקיצה בשידור חי
צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

העיתונאי הסרוג, יאיר שרקי, הגיע היום (ד') לכנסת כדי לסקר את האירוע המרכזי של היום:הבחירות לוועדה לבחירת שופטים. במהלך יום השידורים המיוחד, תפס שרקי את שר המשפטים, יריב לוין ושאל אותו אם הוא יהיה מרוצה ששיחות ההידברות בבית הנשיא יתפוצצו.

בתגובה לשאלתו של שרקי, השיב שר המשפטים בעוקצנות: "אני אהיה מרוצה כשערוץ 12 ידווח אמת". לאחר שקיבל את תשובתו, העיתונאי הסרוג סיכם: "זה המקסימום שאפשר להוציא משר המשפטים".

בכירים בממשלה תומכים בלוין: "צדק לאורך כל הדרך" 

בעקבות המבוכה של הקואליציה, עם בחירתה של חברת הכנסת קארין אלהרר לוועדה למינוי שופטים, בכירים בממשלה אמרו כי שר המשפטים, יריב לוין צדק כשסבר שאסור להיכנע לאופוזיציה ולמחאה נגד הממשלה.

יריב לוין,

יריב לוין, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

על פי הפרסום של עמית סגל, אותם בכירים טוענים כי הכניעה לדרישותיה של האופוזיציה, הביאה אותם להפסד בבחירות. "הכניעה של כמה ח"כים בתוך הליכוד שהתנגדו לחקיקה אז, הביאה אותנו לתוצאה היום. זה מה שקורה כשמתקפלים בפני השמאל ושוברים משמעת קואליציונית. יש רק דרך אחת להתמודד עם הצד השני - להפסיק להתרפס, לחוקק ולמשול", אמרו הבכירים.