מגיש החדשות שיתף את השיר של חנן בן ארי: "מילים חזקות"

מגיש "אולפן שישי" בקשת 12, דני קושמרו, נחשף לשורה שעוסקת בתוכניתו בשיר "אמסטרדם" מתוך אלבומו החדש של חנן בן ארי. בחשבון האינסטגרם שלו הוא שיתף את השיר והחמיא לזמר, שהתרגש מהתיוג ושיתף בסטורי

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/23 12:11 כט בסיון התשפג

מגיש החדשות שיתף את השיר של חנן בן ארי: "מילים חזקות"
חנן בן ארי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בשבוע שעבר הזמר הסרוג השיק את אלבומו החדש, "יש כאן יותר מזה". האלבום כולל עשרה שירים חדשים של בן ארי, ביניהם גם "עטלף עיוור" שכבר הספיק להפוך ללהיט. אחד השירים באלבום הוא "אמסטרדם", שכולל את השורות "יש בי בני ברק, יש בי עזה/יש את כל אולפן שישי".

מגיש אולפן שישי בקשת 12, דני קושמרו, נחשף לשיר והתרשם. בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו הוא צירף את השיר וכתב, "מילים חזקות של חנן בן ארי ששר אולפן שישי". הזמר שם לב לתיוג ושיתף גם בחשבון האינסטגרם שלו, "דני קושמרו תייג אותי בסטורי", כתב, והוסיף אימוג'י נדהם.

האזינו לשיר "אמסטרדם":

"אני מרגיש את הכאב גם של האחים שלי וגם של בני הדודים שלי"

בריאיון שנתן לעומר בן רובי בתוכנית "תרבות יום ו'" בכאן רשת ב, בן ארי דיבר על החלק הראשון של המשפט, "יש בי בני ברק, יש בי עזה". "בסוף, הדבר הזה זה כמו פצצה מתקתקת", הוא הודה בכנות, "שכנינו לא יילכו לשום מקום. אני מרגיש את הכאב גם של האחים שלי וגם של בני הדודים שלי. אני ישראלי, יהודי ודואג לעם שלי יותר מהכול. אבל עם זה, אני חושב שחשוב לכתוב את זה ולכאוב את זה, לדבר על זה ולשיר את זה".