הזכייה המרגשת של חנן בן ארי: "תודה על הכבוד"

זמן קצר אחרי שהשיק אלבום חדש - בשל התנדבותו על חיילי צה"ל וניצולי שואה, הזמר הסרוג זכה בפרס ירושלים של ידיד ישראל: "תודה על הפרס והכבוד. תמשיכו להאיר את העולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/23 11:08 כז בסיון התשפג

הזכייה המרגשת של חנן בן ארי: "תודה על הכבוד"
טקס הענקת הפרס, צילום: יוסי זמיר

חנן בן ארי קיבל את פרס ירושלים של ידידי ישראל על פעילותו למען חיילי צה"ל ולמען שורדי ושורדות שואה: הזמר הסרוג חנן בן ארי הופיע אתמול (ה') בהתנדבות במרכז המדיה של מוזיאון ידידי ישראל בפני עשרות שורדי ושורדות שואה ועשרות לוחמים של יחידה מובחרת, וקיבל פרס על פעילותו ההתנדבותית.

בין ניצולי השואה שהיו באירוע במוזיאון ידידי ישראל היתה טילדה ברוך שחגגה 97. בן ארי  הקדיש לה באופן אישי את השיר "אם תרצו" מה שגרם לטילדה להתרגש מאוד. בהמשך פתחו שורדי השואה רקדו עם החיילים, בן ארי הצטרף גם הוא לחגיגה.

עו"ד ניר קמחי, נציג הבעלים של מוזיאון ידידי ישראל ודניאל וואיצ'ק מנכ"ל המוזיאון העניקו אתמול לחנן בן ארי את פרס ירושלים של ידידי ישראל על ההתנדבות והפעילות שחנן עושה במהלך כל השנה למען חיילי צה"ל ושורדות ושורדי שואה. 

חנן בן ארי

חנן בן ארי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בן ארי: תודה על הכבוד"

חנן בן ארי התרגש מאד ואמר: "תודה על הפרס והכבוד. מרגש מאד לראות את הפעילות המדהימה שקוראת פה במוזיאון ידידי ישראל על החיבור בין הצעירים והשורדים ועל כל מה שהמקום הזה עושה. תמשיכו להאיר את העולם".

המייסד, ד"ר מייק אוונס ובנו מייקל אוונס שהוא נשיא ידידי ישראל, פועלים, מממנים ותומכים בעשרות ניצולי שואה בארץ ובעולם באופן שוטף במשך השנה. בנוסף פועל מרכז ידידי ישראל כבית לאלפי חיילים במהלך השנה ומקיימים פעילויות שונות למענם.