נטלי דדון מתגייסת: "אנחנו חייבים להם לפחות את זה"

אושיית הרשת שיתפה את עוקביה ברשתות ביוזמה לסיוע לילדיו של מאיר תמרי הי"ד, וכתבה: "אבא שלהם הלך לתקן את האוטו ולעולם לא ישוב. הילדה בת השלוש שואלת - מתי אבא יחזור?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/23 08:24 כג בסיון התשפג

נטלי דדון מתגייסת: "אנחנו חייבים להם לפחות את זה"
צילום: תום מרשק

 

אושיית הרשת נטלי דדון ידועה במעורבות שלה בכל הקורה במדינה ופעילותה הימנית, ובתוך כך אף הצטרפה לאחרונה כחברה בצוות ההסברה של מועצת בנימין בחו"ל. היום (ב') דדון התגייסה לטובתם של הילדים השכולים, שאיבדו את אביהם, מאיר תמרי הי"ד, בפיגוע ירי רצחני בצפון השומרון.

"אבא שלהם הלך לתקן את האוטו ולעולם לא ישוב", כתבה דדון בחשבון האינסטגרם שלה. "הילדה בת השלוש שואלת - מתי אבא יחזור?" המשיכה וכתבה. "את אבא שלהם , מאיר תמרי ז"ל, אנחנו לא יכולים להחזיר אבל לדאוג לקטנטנים האלו עוד אפשר, אנחנו חייבים להם לפחות את זה. לדאוג לקצת בטחון בעבור היקרים האלו", הסבירה, והוסיפה לינק לתרומות עבור המשפחה השכולה. "סומכת עלינו".

"אני אחזור לשגרה, יש אמא אחרת שלעולם לא"

לפני מספר ימים, שיתפה דדון פוסט נוסף, בו סיפרה על תחושותיה בעקבות הפיגוע בגבול מצרים במהלכו נהרגו שלושת לוחמי צה"ל- ליה בן נון, אורי-יצחק אילוז, דדון שכידוע מרבה לשתף את דעותיה הימניות ולהביע תמיכה בחיילי צה"ל ברשתות החברתיות, כתבה על הקושי לשחרר את הכאב - גם כשנדרש ממנה לשמוח ולשמח אחרים. 

"אני אחזור לשגרה, יש אמא אחרת שלעולם לא" כתבה דדון. "והיכן היכולת לעצור לרגע ולהבין, שאת לא דפוקה ולא רגישה מידי, את אנושית אם את לא מצליחה ליהנות באמת כשקברנו היום אחות קטנה ושני אחים או כמו ששלמה ארצי כתב בדיוק מכאיב: 'הולכת לרקוד עם חיילים מתים' בלבי".