נטלי דדון לא נרגעת: אני עוד כועסת על עצמי

אושיית הרשת שיתפה באינסטגרם בתחושות הקשות שמלוות אותה מאז הפיגוע בו נרצחו שלושת לוחמי צה"ל, וכתבה: "אני עוד כועסת על עצמי קצת שלא מצליחה לשחרר. אני אחזור לשגרה, יש אמא אחרת שלעולם לא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/23 17:05 טו בסיון התשפג

נטלי דדון לא נרגעת: אני עוד כועסת על עצמי
צילום: תום מרשק

מאז הפיגוע בגבול מצרים בשבת האחרונה במהלכו נהרגו שלושה לוחמי צה"ל- ליה בן נון, אורי-יצחק אילוז, ואוהד דהן ז"ל, לאושיית הרשת נטלי דדון מסתובבת עם תחושות לא פשוטות, כך שיתפה היום (א') את מאות אלפי עוקביה. דדון שכידוע מרבה לשתף את דעותיה הימניות ולהביע תמיכה בחיילי צה"ל ברשתות החברתיות, כתבה על הקושי לשחרר את הכאב - גם כשנדרש ממנה לשמוח ולשמח אחרים. 

"אני עוד כועסת על עצמי קצת שלא מצליחה לשחרר"

"אני מנסה כל כך, לחייך, לרקוד, כאילו כיף, ומרגישה שמשהו מאתנו קצת מת", פתחה וכתבה בסטורי ששיתפה באינסטגרם. "המבטים המאוכזבים עוטפים. איך זה שקבלת פנים מפוארת, נתקלת באנרגיה מכוערת ואני עוד כועסת על עצמי קצת שלא מצליחה לשחרר".

עוד הוסיפה: "אני אחזור לשגרה, יש אמא אחרת שלעולם לא, והיכן היכולת לעצור לרגע ולהבין, שאת לא דפוקה ולא רגישה מידי, את אנושית אם את לא מצליחה ליהנות באמת כשקברנו היום אחות קטנה ושני אחים או כמו ששלמה ארצי כתב בדיוק מכאיב: 'הולכת לרקוד עם חיילים מתים' בלבי".