נטלי דדון חושפת: "הוא לא יודע לתוך מה הוא יקום בבוקר"

הדוגמנית שהפכה למזוהה עם הימין הישראלי משתפת בפתיחות על המחירים שהיא משלמת מבחינה זוגית והתחושות של בן זוגה: "הוא לוקח את זה כמשהו שיכול להרוס את הבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/23 15:24 כ בסיון התשפג

נטלי דדון חושפת: "הוא לא יודע לתוך מה הוא יקום בבוקר"
צילום: תום מרשק

הדוגמנית נטלי דדון הפכה בשנים האחרונות למזוהה עם הימין הישראלי, ביקורים בשומרון ובגוש עציון הפכו לעניין שבשגרה כמו גם פעילות וירטואלית ענפה בנושא. אך לעיתים הפעילות המוגברת בפן הפוליטי, גובה ממנה מחירים אחרים, גם בתוך המשפחה. בריאיון לאיתמר רונאל במאקו, היא משתפת בפתיחות על היחס של בן גוזה להתעסקות הפוליטית ועל הקשרים שנוצרו עם פוליטיקאים בימין.

 

"הוא לוקח את זה כמשהו שיכול להרוס את הבית"

על היחס של בן זוגה, עמית להתעסקות הפוליטית היא אומרת: "הוא בן אדם סולידי, צנוע ושקט, הוא מצא את עצמו פתאום עם אישה שיש סביבה כל כך הרבה רעש. הוא לא יודע לתוך מה הוא יקום בבוקר, אם לשים שכפ"ץ או לא לשים שכפ"ץ. הוא אומר לי, 'מאמי, יש משהו שצריך לצאת בקרוב?', הוא כבר מכין את עצמי". 

נטלי דדון עם יוסי דגן, התחברה לימין הישראלי. צילום: נטלי דדון

היא מוסיפה: "הוא מאוד נבהל מהמקום הפוליטי, הוא לוקח את זה כמשהו שיכול להרוס את הבית. הוא לא מבקש שאני לא אהיה מפורסמת, הוא הכיר אותי ככזאת. אבל הוא מאוד לא בעד הפן הפוליטי, ואני מבינה אותו". 

היחס לבן גביר ומפלגת נעם

דדון התייחסה גם ליחסיה עם הימין הישראלי וגם לפגישה ההיא עם בן גביר: "מצמידים אותי לבן גביר, אני לא מצמידה את עצמי אליו. אני לא הסנגורית שלו, אבל אני אשב לראות מה הוא חושב, איך הוא הולך לעזור לי כאזרחית, איך הוא הולך לעזור לעם שלי. הרי בסופו של דבר זה שר. וזה ששמו בכותרות 'החברה החדשה של מפלגת נעם' – איך מגיעים מ-x ל-y? עושים דה-לגיטימציה לדעות שלך כשמצמידים אותך לקיצון" אמרה.