אושיית הרשת הדתייה מתגאה: "עשינו את זה"

נטע ודוד ברודיאנסקי השתתפו יחד במירוץ לילה בפתח תקווה, הכולל ריצה של 10 קילומטרים. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, אושיית הרשת שיתפה בחוויה שעברה, "זה לא היה פשוט אבל זו ללא ספק חוויה שאי אפשר לשכוח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/23 14:40 כב בסיון התשפג

אושיית הרשת הדתייה מתגאה: "עשינו את זה"
נטע ברודיאנסקי, צילום: דוד ברודיאנסקי

נטע ברודיאנסקי היא אחת ממדריכות הכלות המוכרות בישראל ובנוסף לכך היא מנהלת עמוד אינסטגרם פעיל עם מעל לארבעים וחמישה אלף עוקבים. אתמול (שבת) היא שיתפה את העוקבים הרבים שלה באירוע מרגש, כשרצה 10 ק"מ במירוץ יחד עם בעלה דוד.

נטע ברודיאנסקי השתתפה במירוץ 10 ק"מ: "תחושת סיפוק מטורפת, עשינו את זה"

"מאיפה להתחיל?", היא שאלה את העוקבים, "אולי מזה שכשהתחלתי לרוץ לא הצלחתי לרוץ דקה וחצי רצוף והגענו ל10 קילומטרים בלי להפסיק לרוץ לשנייה?" היא הציעה. ברודיאנסקי המשיכה ושיתפה שלמרות שעברו יחד חוויה לא פשוטה החודש, הם החליטו בכל זאת לרוץ יחד ולא לוותר. היא הוסיפה וכתבה על כך שפעם שנאה לרוץ ובמירוץ נהנתה כל כך עד שהחיוך לא ירד לה מהפנים.

"אולי מזה שאני מודה לבורא עולם על זה?", המשיכה האושייה, "אולי מזה שאני מודה לו קודם כל על השותף הכי טוב בעולם?" היא התייחסה לבעלה, שמככב לצידה בתמונות. "זה לא משנה ממה נתחיל קודם, אני פשוט מודה על זה שזה קרה", היא הודתה, "זה לא היה פשוט אבל זו ללא ספק חוויה שאי אפשר לשכוח, תחושת סיפוק מטורפת", כתבה וסיכמה, "מירוץ לילה 2023, עשינו את זה".