אושיית הרשת חושפת: "התאהבתי בו בשנייה שהניח תפילין"

במסגרת פעילות שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, אושיית הרשת שחזרה בתשובה, נטע ברודיאנסקי, שיתפה בסיפור ההיכרות שלה עם בעלה, "התחזקנו ביחד החל מהביקיני בים ועד הכיסוי ראש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 11:45 י בסיון התשפג

אושיית הרשת חושפת: "התאהבתי בו בשנייה שהניח תפילין"
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

נטע ברודיאנסקי הפכה לאושיית רשת דתייה עם עשרות אלפי עוקבים רק בשנים האחרונות. הרבה קודם, היא גדלה במשפחה חילונית ובחרה לחזור בתשובה. בפעילות שאלות ותשובות שערכה היום (ג') בחשבון האינסטגרם שלה היא נשאלה כמה זמן היא נשואה לבעלה, והשיבה בפירוט.

נטע ברודיאנסקי

נטע ברודיאנסקי צילום: דוד ברודיאנסקי

נטע ברודיאנסקי משתפת: "התחזקנו ביחד החל מהביקיני בים ועד הכיסוי ראש"

נטע ודוד נשואים כבר ארבע שנים. "הכרנו בצבא דרך חברה משותפת", שיתפה ברודיאנסקי, "התאהבתי בו בשנייה שהניח תפילין", והוסיפה בסוגריים שמדובר בדבר הכי יפה וטהור בעולם. "הפכנו לידידים ומשם הכל היסטוריה", האושייה סיכמה את ההיכרות המרגשת, "התחזקנו ביחד החל מהביקיני בים ועד הכיסוי ראש, עוברים דרך יחד מגיל 20".

בהמשך האושיה נשאלה מדוע החליטה לשים כיסוי ראש מלא. "לפני החתונה למדתי על ערך המצווה של כיסוי ראש כי היה לי מאוד קשה עם זה", שיתפה ברודיאנסקי, "אבל הבנתי שאם אני אבין למה צריך לקיים את המצווה זה יאפשר לי לבחור ממקום אמיתי. ללא ספק התשובות שקיבלתי גרמו לי להבין שזו הבחירה הכי נכונה עבורי ועבור הבית שלי".