השר הסרוג רומנטי: היא לא ויתרה

אשתו של השר יצחק וסרלאוף חגגה מאורע מיוחד, והוא החליט לשתף תמונה מרגשת בחשבון הטוויטר שלו: "מוריה היא מושא להערצה. גאה בך!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/23 21:33 יט בסיון התשפג

השר הסרוג רומנטי: היא לא ויתרה
יצחק וסרלאוף, צילום: יח"צ

לשר הנגב והגליל, יצחק וסרלאוף, כמו לפוליטיקאים רבים, יש חשבון טוויטר פעיל מאוד, אבל כאיש ציבור- הוא לרוב משתמש בו כדי כדי לקדם נושאים פוליטיים ומדיניים, ועל משפחתו הפרטית שומר הרחק מאור הזרקורים. אולם היום (ה') הייתה לו סיבה מיוחדת לעשות כבוד לאשתו, אל מול אלפי עוקביו ברשת.

וסרלאוף: "לא וויתרה על לימודי התואר לצד עבודתה במשרה מלאה"

לצד תמונה משותפת שלו ושל רעייתו, מוריה, כתב וסרלאוף: "דוגמה להתמדה והקרבה - מוריה אשתי היקרה. תוך כדי מרוץ החיים המאתגר, כשבעלה לרוב לא בבית ומגדלת כמעט לבד את שלושת ילדינו - היא לא וויתרה על לימודי התואר לצד עבודתה במשרה מלאה", שיתף בגאווה והתרגשות.

השר הסרוג חשף את המאורע המרגש - ואת הגלימה השחורה והכובע אותן חבשה בתמונה: "והיום היא כובשת יעד נוסף ומסיימת תואר שני במשפטים באוניברסיטת ת"א", סיפר השר, וסיים במילים: "מוריה היא מושא להערצה. גאה בך!".

ליצחק ומוריה שלושה ילדים קטנים, איתם הם מתגוררים בדרום תל אביב. לצד גידולם - כשבעלה העסוק נמצא הרבה מחוץ לבית, מוריה עובדת גם כמשפטנית באגף ייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים.