"הישיבה היתה בשבילי הוגוורטס והרב דב הוא דמבלדור"

העיתונאי המצליח נזכר בימיו בישיבה התיכונית ומסביר מדוע הייתה כל כך משמעותית עבורו: "דווקא בחודשים האחרונים אני עוד יותר מבין עד כמה זה באמת קסם" ומוסיף: "מקום רוחני שאני מרגיש בו נוח בהווה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/23 12:22 יח בסיון התשפג

"הישיבה היתה בשבילי הוגוורטס והרב דב הוא דמבלדור"
צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

נזכר בימים בישיבה: עוד לפני שהפך לחייל בגלי צה"ל ובהמשך לעיתונאי משפיע, היה יאיר שרקי תלמיד תיכון בישיבת מקור חיים. בפוסט שהעלה לרשתות, נזכר שרקי בימיו בישיבה ומתאר עד כמה הייתה משמעותית עבורו: "אין עוד תיכון כזה שרואה בבוגרים שלו בני בית".

"הייתה בשבילי הוגוורטס והרב דב הוא דמבלדור"

"אין עוד תיכון כזה. שרואה בבוגרים שלו בני בית" כותב שרקי, "ובעיקר שהם רואים בו בית שלהם גם עשרות שנים אחרי. אבל מקור חיים, הישיבה התיכונית שבה למדתי והתעצבתי, היא מקום כזה". שרקי מתאר: "פעם כתבתי כאן שהישיבה היתה בשבילי הוגוורטס והרב דב הוא דמבלדור. ודוקא בחודשים האחרונים אני עוד יותר מבין עד כמה זה באמת קסם. מקום שיש בו גיוון דתי נדיר, בקשת אלהים אותנטית, ויראת שמים שלא סותרת ליברליזם. וכל זה מתאפשר במרחב הקסם הזה שהרב דב מייצר. של מורכבות והכלה, דיבור בעולם של צעקות".

הרב דב זינגר

הרב דב זינגר, כמו דמבלדור. צילום: Hadas Parush/Flash90

אז אני שותף

הפוסט של שרקי מגיע בעקבות קמפיין של הישיבה, שרקי משתף: "אני שמח על ההזדמנות להיות שותף במקום כזה. הבית הזה הוא חלק ממני. לא רק מהעבר, אלא מקום רוחני שאני מרגיש בו נוח בהווה ובעתיד. ואם יורשה לי: מקום שחשוב שיתקיים בנוף הישראלי והדתי. ממש תכף זה יקבל מקום של קבע, ואותנו, הבוגרים הזמינו להיות שותפים במאמץ האחרון. אז אני שותף", כך כתב.