פרסום ראשון: הרב דוב זינגר- החולה ה-67 בקורונה

החולה מספר 67 הוא הרב דוב זינגר, ראש ישיבת מקור חיים, תושב תקוע אשר חזר מארה"ב ב 2/3 . הקרובים אליו עודכנו,הרב אליקים לבנון נכנס לבידוד עקב פגישתם בלוויה באלון מורה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/20 14:51 טו באדר התשפ

פרסום ראשון: הרב דוב זינגר- החולה ה-67 בקורונה
רהב דוב זינגר, צילום: Hadas Parush/Flash90

הרב דוב זינגר, ראש ישבת מקור חיים הוא החולה ה-67 בנגיף הקורונה. לפי הדיווח, טרם הסתיים התדרוך שלו, על כן כל מי שהיה במגע איתו מתבקש להיכנס לבידוד עד לסיום תהליך התדרוך. פרטים נוספים בהמשך.

ראש מועצת אפרת עודד רביבי פרסם: לאחר שיחה של גורמי הרפואה עם החולה מותר לנו לפרסם שהחולה הוא הרב דב זינגר. הרב ביקש למסור שהוא חש בטוב. נמצא בביתו ופועל על פי הנחיות משרד הבריאות. בשלב זה ונוכח מצבו הרפואי הוא לא מועבר לאישפוז.

הרב ביקש למסור כי: "כל מי שהיה עימו במגע במשך למעלה מ 15 דקות במרחק קטן מ 2 מ' חייב להיכנס לבידוד ולדווח למשרד הבריאות". תודה לרב דב זינגר שהסכים לפרסם את שמו ובכך לייצר מעט יציבות במציאות של חוסר וודאות בה אנו מצויים.שב ומאחל לרב ולכל חולי עם ישראל, רפואה שלמה וימים רגועים יותר.

הרב דוב בוידאו שפרסם אתמול לתלמידיו ("בית התפילה")

הרב השתתף אתמול (ג') בלוויה באלון מורה, שם שלחו הודעה לתושבים בה נאמר "תושבים יקרים! אתמול בלילה אחרי ההלוויה באלון מורה התברר כי הרב דב זינגר (ראש ישיבת מקור חיים) שהשתתף בה, אובחן כחולה קורונה. בהתאם להנחיות משרד הבריאות - מי שהיה לידו במרחק של פחות מ2 מטר למשך של 15 דקות ומעלה צריך להכנס לבידוד".

בעקבות הודעה זו נכנס לבידוד הרב אליקים לבנון, רבה של אלון מורה.

מאבק בין 2 זרמים


צילום: כיפה