הנסיכה הבריטית ילדה בן - אלו השינויים בסדר הירושה לכתר

נכדתה של המלכה אליזבת' המנוחה ואחיינתו של מלך בריטניה ילדה את בנה השני בסוף החודש האחרון, ולרגל המאורע שיתפה בתמונות חדשות של הרך הנולד ואחיו הגדול. אלו השינויים בתור לירושת הכתר

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/23 12:39 יז בסיון התשפג

הנסיכה הבריטית ילדה בן - אלו השינויים בסדר הירושה לכתר
הכתר הבריטי, צילום: shutterstock

חדשות טובות ממשפחת המלוכה: הנסיכה יוג'יני, אחייניתו של המלך צ'ארלס ובתם הצעירה של הנסיך אנדרו ושרה פרגוסון, ילדה את בנה השני בסוף החודש שעבר. בהודעה שיצאה מטעמה נמסר: "ג'ק ואני רצינו לחלוק את החדשות על לידת בננו, ב-30 במאי 2023 בשעה 8.49. הנסיכה אף חשפה את השם של הרך הנולד- ארנסט ג'ורג' רוני ברוקסבנק, הנקרא על שם סבא רבא המלך ג'ורג. בני הזוג פרסמו תמונות רשמיות של הרך הנולד ואחיו הגדול. 

יוג'יני בת ה-33, אחותה הקטנה של הנסיכה ביאטריס, נשואה לג'ק ברוקסבנק, סוחר יינות וצאצא למשפחת אצולה. השניים נישאו לפני חמש שנים ובשנת 2021 הפכו להורים לבנם הבכור, אוגוסט פיליפ הוק ברוקסבנק. הנסיכה, נכדתה של המלכה אליזבת' המנוחה, התהדרה בתואר "הוד מעלתה, הנסיכה יוג'יני מיורק", אולם לאחר נישואיה הפכה להיות רק "הוד מעלתה, הנסיכה יוג'יני, הגברת ג'ק ברוקסבנק". 

הנסיכה הבריטית שיתפה תמונות של התינוק החדש 

התינוק הקטן, נכדו השני של אחיו הקטן של מלך בריטניה, לא צפוי להשפיע במיוחד על סדר הירושה לכתר הבריטי, במיוחד לאחר שהשושלת העתידית מתמקדת בצ'ארלס וצאצאיו, הנסיכים ויליאם והארי. למעשה, בנה הטרי של הנסיכה הבריטית נדחק למקום ה-13 בתור, זאת לאחר ויליאם, ג'ורג', שרלוט, לואי, הארי, ארצ'י, לילי, סבו אנדרו, דודתו ביארטיס, סיינה בת דודתו, יוג'יני אמו ואוגוסט אחיו הגדול.