הנכדה של המלכה אליזבת' חוגגת יום הולדת ואלו 5 דברים שלא ידעתם עליה

הנכדה של המלכה אליזבת' מציינת את יום הולדתה ולכבוד החגיגה בממלכה הכנו עבורכם לקט עובדות שלא ידעתם על הצאצאית שפותחת את העשירייה השנייה בתור לרשת את כתר המלוכה הבריטי

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/22 12:15 כ באדר ב'

הנכדה של המלכה אליזבת' חוגגת יום הולדת ואלו 5 דברים שלא ידעתם עליה
צילום: shutterstock

משפחת המלוכה הבריטית תמיד מספקת כותרות מעניינות עם קייט מידלטון ומייגן מרקל. אולם, חשוב לזכור שלא רק הן נשואות לנכדים של המלכה אליזבת' השנייה. הנסיכה יוג'יני, בתם הצעירה של הנסיך אנדרו, דוכס יורק ושרה פרגוסון, חוגגת היום (ד') את יום הולדתה ה-32. לרגל המאורע המשמח, אלו חמש עובדות שלא ידעתם על הנסיכה. 

צילום: shutterstock

1.הנסיכה יוג'יני הוטבלה בכנסיית מרי מגדלן בנורפוק, וזו הייתה הפעם הראשונה בה הטבלה של בן מלוכה הייתה אירוע ציבורי. כמובן שאנחנו לא ממליצים. 

2. הנכדה של המלכה לא נהנית רק מייחוס מרשים, אלא גם משכל וכישרון. את התואר שלה בספרות אנגלית ותולדות האמנות באוניבסיטת ניוקאסל היא סיימה בהצטיינות. 

3. מלידתה ועד לנישואיה היה שמה הרשמי של הנסיכה "הנסיכה יוג'יני מיורק". עם נישואיה, היא איבדה את השיוך הטריטוריאלי של אביה והיא נקראת כעת "הנסיכה יוג'יני, הגברת ג'ק ברוקסבנק".

4. שלט האצולה שלה הוא מעוין המחולק לארבעה רבעים, ובהם מצוירים אריות לבנים הצועדים על רקע אדום ומביטים לעבר הצופה. 

5. למרות הייחוס, היא תמיד תהיה הבת של הילד השלישי, ולמרות שהיא ניצבת במקום ה-12 בסדר הירושה לכתר הבריטי, אין לה חובות מלכותיות שהיא נדרשת למלא, והיא אינה מייצגת את המלכה בהופעות ציבוריות ברחבי הממלכה.

האחות ביאטריס והדודה אן

האחות ביאטריס והדודה אן צילום: shutterstock