ינון מגל צייץ ומחק - הרב אברהם סתיו הגיב: "שואל ברצינות ובכאב"

עיתונאי ערוץ צייץ תמונה מבסיס צה"ל עם תמונותיהם של הרמטכ"ל והנשיא וכתב: "תמונה של ראש הממשלה: אין", בהמשך הגיב לו דובר צה"ל לשעבר כי הפקודה לא מאפשרת לתלות את תמונת ראש הממשלה. הרב אברהם סתיו הגיב: "לעמת אותו יום-יום מול השקרים שהוא מפיץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/23 17:41 ח בסיון התשפג

ינון מגל צייץ ומחק - הרב אברהם סתיו הגיב: "שואל ברצינות ובכאב"
הרב אברהם סתיו, צילום: מרים צחי

פייק ניוז: עיתונאי ערוץ 14 ינון מגל, עורר סערת רשת כאשר העלה לטוויטר תמונה מבסיס צה"ל בה נראים הרמטכ"ל ונשיא המדינה. לצד התמונה כתב מגל: "תמונה של נשיא המדינה: יש, תמונה של הרמטכ"ל: יש. תמונה של ראש הממשלה: אין". בהמשך מחק מגל את הציוץ לאחר שמגיבים רבים ובהם דובר צה"ל לשעבר רונן מנליס, הגיבו כי על פי הפקודה הצה"לית מותר לתלות רק את תמונותיהם של הנישא והרמטכ"ל.

מי שהגיב למגל, הוא הרב אברהם סתיו שכתב: "שואל ברצינות, ובכאב: איך זה שיש 300k עוקבים לאדם שמצייץ פייק בקצב כזה?" בהמשך מוסיף הרב סתיו: "איך זה שכל חבריו לערוץ ממשיכים לעבוד איתו בלי לעמת אותו יום-יום מול השקרים שהוא מפיץ?".

"פרצופה של התקשורת הישראלית": הרשימה של מגל

בשבוע שעבר, עורר מגל סערה אחרת כאשר פרסם רשימה של אנשי התקשורת מהערוצים המרכזיים והיחידות בהם שירתו בצה"ל. עיתונאי ערוץ 12, יאיר שרקי לא נותר חייב והגיב למגל: "כמה שמות שינון שכח".

"הרבה מדברים בערוצי התבהלה על החרדים והשירות הצבאי" צייץ מגל בטוויטר, "אז הטבלה הזאת תעשה לכם סדר איפה שירתה בצה"ל התקשורת הישראלית (ומה ההבדל בין ערוץ 14 ושאר הערוצים)"כתב מגל. שרקי כאמור הגיב ואמר: "מצער לרדת לרמה שלו, וכל שירות הוא שירות (אני לא בהיכל התהילה כידוע), אבל ממחיש את שיטת השנאה".