פייק עובד חזק בגלל הציטוט של הרב: הכתב הסרוג חיפש מסעדה עם כשרות צהר ונקלע לוויכוח על פייק ניוז

ברקע הניצחון של בנט בתביעה נגד הרב שאולוב שטען כי הוא אינו יהודי, שיתף העיתונאי במקרה שקרה לו לפני כשנה, אז "הוכיח" לו מסעדן כי בנט רפורמי: "אין דרך לנצח את זה, פייק עובד יותר חזק מעובדות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/23 15:53 ד בסיון התשפג

בגלל הציטוט של הרב: הכתב הסרוג חיפש מסעדה עם כשרות צהר ונקלע לוויכוח על פייק ניוז
רועי שרון, נלחם בפייק ניוז, צילום: Gili Yaari/Flash90

כשברקע ניצחונו של נפתלי בנט בתביעת הדיבה נגד הרב  שטען שאינו יהודי, מציג העיתונאי רועי שרון, על מקרה שקרה לו לפני כשנה כתוצאה מהפצת הדיבה של הרב רונן שאולוב. בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו שיתף העיתונאי, על פגישה עם בעל מסעדה שטען בעקבות דבריו של הרב שטען שראש הממשלה לשעבר רפורמי. 

רועי שרון: "פייק עובד יותר חזק מעובדות"

בציוץ סיפר שרון שהלך יחד עם חבריו לחפש מסעדה עם כשרות של צוהר, לבסוף מצאו אחת והתיישבו בה. "אחרינו הגיע מסעדן עם כשרות של הרבנות", סיפר שרון "שאל מה הסיפור שלנו עם הכשרות רבנות שלא רצינו לשבת אצלו?" לאחר שניהלו איתו שיחה אמר להם המסעדן על ארגון הרבנים "אבל צהר זה רפורמים, כמו בנט". כששאלו אותו למה כוונתו ענה להם כי בנט התגייר גיור רפורמי. ניסינו לשכנע אותו שזה פייק", המשיך הפרשן, "אבל הוא 'הוכיח' שבנט רפורמי. איך הוא הוכיח? פתח גוגל והראה את הציטוט של הרב הזה".

נפתלי בנט, משווה בין הממשלותץ

נפתלי בנט, זכה בתביעת הדיבה צילום: Olivier Fitousi/Flash90

לאחר הסיפור סיכם שרון: "אין דרך לנצח את זה, פייק עובד יותר חזק מעובדות, וגם בדיוק הגיע התפריט. אז חשוב שהוא נאלץ להתנצל עכשיו, אבל אני לא בטוח שהמידע המעודכן יגיע לבעלים של המסעדה".