קרב המחירים - רמי לוי הוזיל משמעותית וגיא לרר הגיב: "לא המילה האחרונה"

שבוע לפני השקת "סופר הצינור" שנועד להיות הסופר הזול בשוק, רמי לוי הוזיל את המחירים ברשתות, אבל גיא לרר לא מתרגש: "לרמי לוי אנחנו אומרים היום: שיחקת אותה, אבל לא אמרנו את המילה האחרונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/23 17:08 כג באייר התשפג

קרב המחירים - רמי לוי הוזיל משמעותית וגיא לרר הגיב: "לא המילה האחרונה"
גיא לרר | רמי לוי, צילום: Yehoshua Yosef/Flash90

גיא לרר, מנחה תכנית "הצינור", הודיע לפני מספר שבועות על הקמת "סופר הצינור", סופר שנועד להילחם ביוקר המחיה ובעליית המחירים בארץ. הסופר עתיד להיפתח בעוד כשבוע, בשוק-צפון שבתל אביב, כך חשף לרר. בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו סיפר מה יכלול הסופר החדש: "הסופר שלנו יחלוש על שישה דוכנים שיאוכלסו על ידי ארבעה קמעונאים זולים שונים, פלוס הפתעה חמודה מאוד".

ללרר היה חשוב להדגיש כי על אף השמועות, לא מדובר במיזם חברתי, והספקים שעובדים איתם עתידים לצאת מורווחים מפעילותו: "אנחנו פשוט מכנסים למקום אחד את הקמעונאים הכי זולים בכל התחומים. הם ירוויחו חשיפה, אנחנו נרוויח מזה שאתם תרוויחו".

לרמי לוי אנחנו אומרים היום: שיחקת אותה, אבל לא אמרנו את המילה האחרונה"

"האם אנחנו זולים יותר מרמי לוי?" שאל לרר, וחשף כי כשפרסמו את המחירון לראשונה היו זולים ממנו, אבל רמי לוי הוריד את המחירים. "לכאורה הכניס לנו, אבל האמת היא שזו המטרה", כתב לרר. "לגרום להורדת מחירים עוד לפני שהסופר נפתח. לרמי לוי אנחנו אומרים היום: שיחקת אותה, אבל לא אמרנו את המילה האחרונה".

רמי לוי

רמי לוי צילום: פלאש 90