גיא לרר חושף: עכשיו כבר מותר לספר

בעקבות השינוי בלוחו השידורים של ערוץ 13, גיא לרר, סיפר כי תכניתו של רביב דרוקר - "איזור בחירה" נשארת מדי ערב ברצועת 18:00 בעוד לרר יגיש את השעה שאחריו: "כיף לו שהרוויח כאלו אוהדים שרופים שחרדים לגורלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 20:46 יז באייר התשפג

גיא לרר חושף: עכשיו כבר מותר לספר
גיא לרר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בשבוע וחצי האחרונים, מאז נודע כי תכנית "הצינור" של גיא לרר תעבור לרצועת השידור של השעה 19:00 בערוץ 13, שקד המגיש הוותיק על כל פרט בתוכנית בפורמט החדש. בעקבות השינוי בלוח השידורים, לרר סיפר היום (ב') כי תכניתו לא תחליף את תכנית "המקור" של רביב דרוקר, ששודרה במקור בשעה 19:00. על פי התוכניות של ערוץ 13, תוכניתו של דרוקר תעבור לשעה 18:00 בעוד הצינור תמשיך בשיה 19:00.

"אז עכשיו כבר מותר לספר את מה שידעתי כל הזמן הזה, אני לא מחליף את רביב דרוקר והתכנית לא יורדת, אלא תחזור החל מיום ראשון ואנחנו נחלוק את לוח השידורים. כיף לו שהרוויח כאלו אוהדים שרופים שחרדים לגורלו - אבל הכל בסדר", כתב לרר בעמוד הטוויטר שלו.

רביב דרוקר.

רביב דרוקר. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

התכנית של גיא לרר חזרה - אילה חסון הצליחה לעקוף

רצועת שבע משמעותית ביותר עבור ערוצי החדשות, אבל פעמים רבות ניכר בה חוסר יציבות ותחלופה של תכניות ומגישים. השינוי האחרון שעברה, הוא הצטרפות "הצינור" של גיא לרר לרצועה. אולם ההחלטה לא עשתה טוב לאחוזי הרייטינג של ערוץ 13, כשלרר התברג במקום השלישי עם 4.2 אחוזי רייטינג בלבד, אחוזים נמוכים יותר משל איילה חסון שקיבלה 4.5 אחוז. "תכנית חיסכון" של 12 כרגיל עומדת בראש, עם 10 אחוז רייטינג, פי שתיים מהמתחרות. לעומתם, ערוץ 14 מגרד את תחתית הטבלה, עם 1.4 אחוזים בלבד.