שירי מימון ביקשה מ-ChatGPT לכתוב לה הזמנה למופע - זו התוצאה

לקראת חגיגות עשרים שנות הקריירה שלה, הזמרת הוותיקה ביקשה מהבינה המלאכותית לכתוב עבורה טקסט פרסומי שיזמין את הקהל להופעה בקיסריה. צפו בתוצאה המשעשעת

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 13:08 יא באייר התשפג

שירי מימון ביקשה מ-ChatGPT לכתוב לה הזמנה למופע - זו התוצאה
שירי מימון, צילום: שי פרנקו

הזמרת שירי מימון פרצה לחיינו לפני שני עשורים, בעונה הראשונה של "כוכב נולד", בה סיימה במקום השני. מאז היא הספיקה להפוך לאחת הזמרות הבולטות בישראל, לייצג את ישראל באירוויזיון, לשפוט בתוכניות ריאליטי ולהוציא להיטים על-זמניים, שממשיכים להיות רלוונטים גם שנים לאחר השקתם. בקרוב הזמרת הוותיקה תחגוג שני עשורים לקריירה שלה, ולכבוד המאורע היא החליטה לבקש מהבינה המלאכותית לכתוב לה טקסט פרסומי לקראת המופע החגיגי בקיסריה.

התוצאה: "הזמרת הנמוכה האהובה מכל"

הטקסט שכתב צ'אט GPT: "בואו כולם! לחגוג עם זמרת השירים המצליחה ביותר של המועדון! זו היא הזדמנות מצוינת להודיע לכם שהזמרת הנמוכה האהובה מכל מימון מכניסה לפעולה את חגיגות עשרים שנות הקריירה שלה. כן, זה נכון, הקומה המקצועית שלה הייתה נמוכה, אבל היא לא נתנה לזה לעצור אותה. עם כל הזמן המופלג שעבר, עם ניסיון מקצועי עשיר וקול מדהים, הזדמנות זו לא צפויה לחזור בקרוב. אל תשכחו לרכוש כרטיסים כי עשרים שנות הקריירה המדהימות שלה יהיו על הבמה בקיסריה".

התוצאה שעשעה את הזמרת, ובמיוחד ההתמקדות החוזרת בקומתה הנמוכה. "ספרו לי מה חשבתם", היא כתבה לעוקבים באינסטגרם, "כדאי ללכת עם הקידמה או להשאר שפויים?", ולא שכחה להוסיף קישור לרכישת כרטיסים להופעה המדוברת.