"פחדתי ממך": השיחה המוזרה של גיא זוארץ עם בחורה מהקהל

כמעט שני עשורים מאז שהשתתף בסדרה "השיר שלנו" בתפקיד הנבל, מנחה הטלוויזיה עדיין מקבל תקופות על התפקיד. הפעם זו הייתה בחורה שניגשה אליו לפני ההופעה והודתה, "שנים פחדתי ממך בגלל גבעון כספי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/23 11:50 כ באייר התשפג

"פחדתי ממך": השיחה המוזרה של גיא זוארץ עם בחורה מהקהל
גיא זוארץ, צילום: Shlomi Cohen/Flash90

אנחנו מכירים את גיא זוארץ כמנחה הישרדות, כבעלה של יעל בר זוהר וכשחקן בתפקידים שונים. המבוגרים יותר מבינינו עוד זוכרים אותו מתפקידו האייקוני בתכנית "השיר שלנו" של אורי גרוס, בה שיחק את הנבל גבעון, שרקם מזימות נוראיות כנגד נינט, כוכבת הסדרה. גם כמעט שני עשורים אחרי סיום הסדרה, זוארץ עדיין מקבל תגובות על תפקידו.

"שנים פחדתי ממך בגלל גבעון כספי"

היום (ה') הוא קיים שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלו, ונשאל האם עדיין זוכרים לו את התפקיד. בתגובה, מנחה הטלוויזיה השיב בסיפור. "אתמול הופעתי שוב באילת עם 'הפארטייה'", סיפר, "רגע לפני שעליתי לבמה ניגשה אלי מישהי מהקהל במבט קצת מבוהל ואמרה לי 'שתדע ששנים פחדתי ממך בגלל גבעון כספי'". המנחה הופתע מהוידוי וטען שעברו שנים מאז הסדרה, "למה את עדיין מבוהלת?" שאל אותה.

"לא משתחררת מזה", הודתה הבחורה, "גבעון היית, גבעון תישאר". למרות השיחה המפתיעה, זוארץ סיפר בסטורי כי אחרי עשר דקות הבחורה כבר רקדה בשיגעון ונופפה לו מהקהל בחיוך, "אז נראה לי שזהו, עבר לה הפחד".