גיא זוארץ נשבר: "עצב בעומקים שלא הכרתי"

לפני כחודש מנחה הטלוויזיה נפרד מאביו שהלך לעולמו בגיל 84. עכשיו הוא הרשה לעצמו להסתפר ולהתגלח, ושיתף בפוסט חשוף באינסטגרם בתחושות הקשות, "גם אבא וגם ילד לאבא שעדיין מחזיק ביד שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/23 17:35 ח בניסן התשפג

גיא זוארץ נשבר: "עצב בעומקים שלא הכרתי"
צילום: Flash90

רק לפני כחודש מנחה הטלוויזיה גיא זוארץ נפרד מאביו, לאחר שהלך לעולמו בגיל 84. אביו נפטר לאחר מאבק ממושך במחלה, וזוארץ ואשתו יעל בר זוהר התקשו להכיל את הפרידה הקשה. היום (ה'), בסיומו של חודש האבל, זוארץ העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו ובו שיתף ברגעים האחרונים עם אביו ובתחושות המלוות אותו לאחר פטירתו.

גיא זוארץ נפרד מאביו: "מסרב לשחרר"

בפוסט שכתב מנחה הטלוויזיה תיאר כיצד ישב ליד מיטתו של אביו וקיווה להחלמתו. "הרופאה הסבירה לנו שהוא שקע וזה רק שאלה של זמן", סיפר זוארץ, "ואני מנסה להילחם בזמן, מסרב לוותר, מסרב לשחרר, בטוח שכל עוד היד שלי מחזיקה בו הוא לא יעזוב אותי". בזמן שישב ליד האב החולה, זוארץ נתקל בכותרת של כתבה שבה צוטט: "זו השנה השמחה ביותר בחיים שלי". "זה היה כל כך נכון רק שבועיים קודם כשישבתי מול המראיינת", כתב המנחה בפוסט, "ואני עדיין עומד מאחורי הכותרת הזו והשנה האחרונה באמת הייתה גם הכי שמחה בחיי, הרבה בזכות אבא שלי".

"גם אבא וגם ילד לאבא שעדיין מחזיק ביד שלי"

בסיומו של החודש זוארץ הרשה לעצמו להסתפר ולהתגלח, "והנה אני עומד מול עצמי אחרי הגילוח והתספורת, משיל מעצמי את האבל החיצוני ויוצא מוכן לשיעור חדש שהחיים יהיו חייבים ללמד אותי", שיתף את עוקביו, "איך לחיות עם התנודות הקיצוניות בנפש עם הגם וגם וגם". כשזוארץ כותב גם וגם, הוא מתכוון לרגשות הסותרים שמציפים אותו, "גם הכי שמח וגם עצב בעומקים שלא הכרתי, גם תלוש וגם מחובר, גם אבא וגם ילד לאבא שעדיין מחזיק ביד שלי".