מבצע מגן וחץ

נועה קירל על המצב בארץ: "משפיע על הנפש שלי"

נציגת ישראל לאירוויזיון, נועה קירל, שיתפה בתחושותיה בעקבות המצב הביטחוני בארץ: "המצב מדרבן אותי לעבוד יותר קשה, והיה חשוב לי להיות כאן היום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/23 22:09 יט באייר התשפג

נועה קירל על המצב בארץ: "משפיע על הנפש שלי"
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לאחר ביצוע מרשים ומפציץ, נציגת ישראל לאירוויזיון, נועה קירל העפילה אמש (ג') לגמר של תחרות הזמר האירופית.  בתוך כך, במהלך היום, שוגרו מאות רקטות לעבר יישובי גוש דן והדרום. במסיבת עיתונאים שקיימה היום בליברפול, התייחסה קירל למצב הביטחוני בישראל. 

"המצב משפיע על הנפש שלי ושל המשלחת"

"המעבר משמחה לעצב זה משהו שלצערי אנחנו מכירים טוב מדי במדינה שלנו", אמרה קירל בראיון למעריב, "זה סיטואציה לא פשוטה והמצב משפיע על הנפש שלי ושל המשלחת, ואנחנו עוקבים בחדשות, והלב שלי באמת בארץ. אבל זה גם משהו שנותן לי עוד כוח להחזיק את הגל בגאווה ולתת את הכי טוב שלי. הביטחון זה אפילו יותר חשוב מהתחרות. המצב מדרבן אותי לעבוד יותר קשה, והיה חשוב לי להיות כאן היום".

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לשאלה האם המצב הביטחוני ישפיע על התמודדותה בגמר, ענתה נועה כי היא לא מפחדת. "יש המון דברים שיכולים להשפיע, וגם המצב יכול להשפיע. מה שכן אני אמשיך לתת את הכי טוב שלי ולעבוד הכי קשה כדי שזה יהיה הכי טוב שאפשר. אני לא מפחדת, אני באה לתת את המאה אחוז לי כדי שזה יהיה הכי טוב שאפשר", השיבה נציגתנו לאירוויזיון.