"ימין זה דרך": הכתב הבכיר מצטרף לערוץ 14

הערוץ הימני הכריז על כתב משפטי חדש. הכתב הוותיק התחיל את דרכו בוואלה, כתב ב"ynet", ב"ישראל היום" וב"ידיעות אחרונות", וכעת יצטרף לצוות הכתבים של עכשיו 14

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/23 18:29 יח באייר התשפג

"ימין זה דרך": הכתב הבכיר מצטרף לערוץ 14
אולפני ערוץ 14, צילום: יח"צ ערוץ 14

ערוץ 14 נמצא בתקופה האחרונה במגמת עלייה. הוא צובר הכרה, מטפס בטבלת נתוני הרייטינג ומקבל שם של ערוץ ככל הערוצים הוותיקים ממנו, קשת 12, רשת 13 וכאן 11. בגלל היותו צעיר יחסית, הערוץ מרבה לגייס כתבים חדשים לשירותיו, וכעת מכריז על כתב משפטי חדש.

יאיר אלטמן הצטרף לצוות הכתבים של ערוץ עכשיו 14

הכתב הנבחר הוא יאיר אלטמן, שהחל את דרכו לפני כמעט שני עשורים, ב-2006, והיה בעברו כתב ירושלים באתר "וואלה". לאחר מכן אלטמן התקדם לאתר הפופולרי "ynet" ושימש עבורם ככתב לענייני יהודה ושומרון, ועבד גם ככתב מגזין ב"24 שעות" של "ידיעות אחרונות". כעת אלטמן יתפוס את התחום המשפטי של ערוץ 14 ויצטרף לצוות הכתבים.

יאיר אלטמן, מצטרף לערוץ 14

יאיר אלטמן, מצטרף לערוץ 14 צילום: ללא

עבור הערוץ, שמגדיר את עצמו כערוץ ימני מובהק, אלטמן הוא בחירה מתבקשת. בתיאור של העיתונאי בטוויטר הוא כתב, "ימין זה דרך, לא פרסונה", והוסיף, "פתוח לביקורת, נא להקפיד על שיח מכבד". מערוץ עכשיו 14 נמסר, "אנו מברכים את יאיר אלטמן על הצטרפותו לכוח העולה של הערוץ בעל הצמיחה הגבוהה ביותר בישראל ומאחלים לו הצלחה רבה".