שינויים בישראל היום: זו העורכת הבכירה החדשה

מינויים חדשים בישראל היום למגזין "שישבת": טל מרמלשטיין, עורכת מדור הספרים וסגנית המוסף הפוליטי, התמנתה לעורכת של המגזין לצד ד"ר איתן אורקיבי עורך המוסף "ישראל השבוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/23 17:05 כח בשבט התשפג

שינויים בישראל היום: זו העורכת הבכירה החדשה
טל מרמלשטיין, צילום: אריק סולטן

מהפך במערכת ישראל היום: קבוצת ישראל היום הודיעה היום (א') על סיום תפקידו של עורך "שישבת" רז ישראלי. במקומו, טל מרמלשטיין מונתה לעורכת מגזין "שישבת" לצד ד"ר איתן אורקיבי שמונה לראש חטיבת המוספים.

ד"ר אורקיבי, חוקר רטוריקה ושיח פוליטי בהכשרתו, החל את דרכו ב"ישראל היום" כפובליציסט ובהמשך מונה לעורך מדור הדעות, לצד כתיבת טורי דעה ופרשנות. מפברואר 2022 הוא העורך של המוסף הפוליטי "ישראל השבוע", תפקיד אותו ימשיך למלא לצד המינוי החדש.

איתן אורקיבי

איתן אורקיבי צילום: גרי אברמוביץ

טל מרמלשטיין, בוגרת החוג לספרות באוניברסיטת תל אביב ובית הספר לעיתונות "כותרת". החלה את דרכה ב"ישראל היום" ככתבת במדור הספרים ועורכת במוסף הפוליטי. לאחר מכן מונתה לסגנית המוסף ולפני כשנה שימשה כמשנה למוספים - הן של המוסף הפוליטי והן של מגזין "שישבת" ובמקביל כעורכת מדור הספרים של העיתון.

טל מרמלשטיין

טל מרמלשטיין צילום: אריק סולטן

העורך הראשי עמר לחמנוביץ הודה לרז ישראלי על שנותיו בעיתון, איחל לו בהצלחה בהמשך דרכו והוסיף "אני שמח לבשר על מינויו של ד"ר איתן אורקיבי לראש חטיבת המוספים, ולמינויה של טל מרמלשטיין לעורכת מגזין "שישבת". איתן וטל הם אנשי תוכן משכמם ומעלה. אני משוכנע שהם יובילו אותנו להישגים מגזיניים יוצאי דופן ומאחל להם בהצלחה רבה".