כוכבת הריאליטי שיצאה בשאלה נשברת: "קשה לגדל שישה ילדים לבד"

גל רובין שהתפרסמה בעקבות השתתפותה בתכנית הריאליטי- "הישרדות", פרסמה פוסט חשוף בו שיתפה בקשיים והאתגרים שלה כאם חד הורית לשישה ילדים: "קשה לכלכל בית לבד. הכתפיים שלי לא מספיק רחבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/23 12:07 יב באייר התשפג

כוכבת הריאליטי שיצאה בשאלה נשברת: "קשה לגדל שישה ילדים לבד"
חד הורית, ארכיון, צילום: shutterstock

המאפרת ויוצאת הריאליטי גל רובין גדלה במשפחה חרדית, וכשהייתה כבר אם לשישה ילדים, החליטה לצאת בשאלה. בעקבות היציאה בשאלה לקחה חלק בתכנית "עוד ניפגש" של כאן 11, אבל הפרסום המשמעותי שלה היה עקב השתתפות בתכנית הריאליטי "הישרדות" של רשת. בפוסט שפרסמה אתמול (ג'), החליטה רובין לשתף את 120 אלף עוקבייה בהתמודדויות הלא פשוטות שמלוות את חייה כחד הורית.

"קשה לגדל שישה ילדים לבד, קשה לכלכל בית לבד, קשה לשמור על חיוך"

רובין פתחה וכתבה: "דברים שלא שיתפתי, ושניה של פתיחות, פחות עם מחשבה, בלי איך יראו אותי ומה יגידו, ואויש התמונה לא מחמיאה. אבל שיתוף - שמה שרואים משם לא רואים מכאן", גל סיפרה, 
"פשוט קשה לי מאד. קשה לגדל שישה ילדים לבד, קשה לכלכל בית לבד, קשה לשמור על חיוך ואופטימיות, כשאת מנהלת שש שנים מלחמות בבית משפט". 

עוד כתבה, "כשאת לא מקבלת מזונות ועזרה לצורכי הילדים, על אף שאני חיה במדינת חוק. קשה לחנך, להכיל, לדאוג לכל מחסורם של האנשים הקטנים שהבאתי לעולם". רובין הוסיפה בכאב: "הייתי בטוחה שהעולם יחייך אליהם. שפשוט אפשר יהיה ליהנות מהימים שעוברים. אבל ההפך, אני מוצאת את עצמי משמשת להם מגן מהקשיים והרוע שיש בחוץ".

"הכתפיים שלי לא מספיק רחבות, אני חווה מפולות ולא הכל ורוד"

" השעון לא מפסיק לזוז ואני אמא אחת שרק מנסה להשאיר את האף מחוץ למים, חולמת על שלווה ונחת, להגשים להם חלומות, גם אם הם קטנים", גל כתבה לסיום: "אני גל ואני אמא לשישה ילדים. חד הורית. גאה. והכתפיים שלי לא מספיק רחבות, ואני חווה מפולות, ולא הכל ורוד", והדגישה כי המסר שהיא רוצה להעביר הוא שכולם עוברים משברים: "אפשר ליפול, ולהמשיך הלאה"