מאכזב: רשת 13 שברה שיא שלילי

ערוץ 13 סגר עונה נוספת של "הישרדות", אך הפעם עם נתוני רייטינג שליליים מתמיד. פרק הגמר הגיע למספר הנמוך ביותר מאז תחילת התכנית, וגם הממוצע העונתי שבר שיא שלילי ומפתיע

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/23 10:41 יא בניסן התשפג

מאכזב: רשת 13 שברה שיא שלילי
מנחה הישרדות, גיא זוארץ, צילום: צילום מסך רשת 13

זה כבר לא סוד שערוץ 13 לא במצב טוב בתקופה האחרונה. כמעט בכל הקטגוריות הערוץ מפסיד בנתוני הרייטינג באופן מוחץ למתחרה קשת 12 ונראה שאינם מצליחים להתאושש. לאחרונה הוחלט בערוץ להסיר את תכנית הקומדיה "השגרירות" שהגיעה לנתוני רייטינג נמוכים מהרגיל. אתמול (שבת) הסתיימה העונה של "הישרדות", תכנית הפריים טיים הבולטת של רשת 13, וכעת נתוני הרייטינג נחשפים.

"הישרדות" הגיעה לנתוני הרייטינג הנמוכים ביותר מאז תחילתה

פרק הגמר של הריאליטי אמנם הצליח להגיע לראש טבלת הנתונים, אך סיים בציון של 15.7% רייטינג אל מול 11.3% רייטינג לתכנית "החיים החדשים של רומן זדורוב" ששודרה בקשת 12. אם משווים את פרק הגמר לאלו של העונות הקודמות, מדובר במספר הנמוך ביותר שגמר הישרדות הגיע אליו מאז תחילת שידור התכנית. גם הממוצע העונתי לפרק הגיע לשיא שלילי מפתיע, ועמד על 11.8% רייטינג. גם כאן מדובר בכישלון חסר תקדים, כשמתוך 12 עונות ששודרו בתכנית אלו הנתונים הנמוכים ביותר.

הישרדות

הישרדות צילום: יחצ

פרק הגמר של הישרדות קיבל לא רק נתונים שליליים אלא גם ביקורות רבות על הזוכה, אלית מוסאיוף, שרבים מהצופים התאכזבו מהבחירה בה. מול הפרק של הישרדות והתכנית על זדורוב שודרה גם הפטריוטים של ערוץ 14, שהגיעה ל-5.9% רייטינג ושידור חוזר של היהודים באים בכאן 11, שהגיע ל-3.5% רייטינג.