מינוי בצמרת הליכוד: הפעיל שהתייצב לצד נתניהו מונה לדובר המפלגה

בליכוד הודיעו היום על מינויו של איש הפרסום גיא לוי לדובר המפלגה. לוי, איש פרסום ופעיל ליכוד שהקים את פרוייקט 315 שביקש להפריך את האישומים נגד נתניהו, כתב: " בצער רב אני נאלץ לפרוש מכל תפקידי ההתנדבותיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 18:56 יא באייר התשפג

מינוי בצמרת הליכוד: הפעיל שהתייצב לצד נתניהו מונה לדובר המפלגה
מטה הליכוד במצודת זאב, יש דובר חדש, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

דובר חדש לליכוד: מפלגת הליכוד הודיעה היום (ג') על מינוי חדש במפלגה. גיא לוי, פעיל המפלגה, אשר לקח חלק בקמפיין הליכוד בבחירות נבחר להיות הדובר. לוי, תושב באר שבע, נשוי + 3, הוא פרסמואי ויועץ אסטרטגי. בין היתר, לוי לקח חלק בקמפיין הליכוד בבחירות האחרונות והוביל קמפיינים נוספים של הימין בשנים האחרונות. 

"נאלץ לפרוש מכל תפקידי ההתנדבותיים בפרויקט 315"

בטוויטר כתב לוי: "גילוי נאות: כפי שחלקכם כבר קראתם, מוניתי היום באופן רשמי לתפקיד דובר מפלגת הליכוד, לצד נבחרת מפוארת ומקצועית הקיימת שם כיום. לכן, בצער רב אני נאלץ לפרוש מכל תפקידי ההתנדבותיים בפרויקט 315, האולפן הפתוח ומטה 64. מבטיח לעבוד קשה כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר עבור המפלגה והמדינה. תודה למאות המברכים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו

נתניהו, דובר חדש למפלגה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הפרוייקט שהקים על מנת להוכיח את חפותו של נתניהו

לוי כאמור נאלץ להיפרד מפרוייקט הדגל שלו בשנים האחרונות, פרוייקט 315 אותו הקים, על מנת להפריך את הטענות העולות מכתב האישום נגד ראש הממשלה נתניהו בתיק 4000. לוי, פעיל ליכוד וותיק היה שותף גם במיזמי מטה 64 שארגן לאחרונה את ה"חאפלה המרוקאית" מול ביתו של אהרון ברק.