עשרות לוחמים במחווה לקצין הסרוג: "תודה על הזכות לשרת תחתיך"

עשרות לוחמים שלחו זר פרחים ומכתב ברכה לסא"ל ד', מפקד יחידת דובדבן, שישיא משואה הערב: "הערכתנו הרבה על פועלך הרב למען ביטחון ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/23 16:00 ד באייר התשפג

עשרות לוחמים במחווה לקצין הסרוג: "תודה על הזכות לשרת תחתיך"
המפגש המרגש, צילום: ללא

עשרות לוחמים ששירתו תחת סא"ל ד', מפקד יחידת דובדבן, שישיא משואה הערב (ג') בטקס, שלחו לו זר פרחים ומכתב ברכה. במכתב כתבו הלוחמים: "ברכותינו הרבות על בחירתך להדלקת המשואה. הערכתנו הרבה על פועלך הרב למען ביטחון ישראל במשך שנים רבות. ובאופן אישי, ברצוננו לומר תודה על הזכות לשרת תחתיך וללמוד מאישיותך המיוחדת והערכית".

מטובי בניה של הארץ הזאת

כזכור, סא"ל ד' נבחר על פי המלצתו של הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי,  לנציג שישיא את משואת צה"ל בטקס המשואות. "סא"ל ד' הוא מטובי בניה של הארץ הזאת, פצוע צה"ל שהשתקם וחזר לשירות קרבי מלא, ומוביל את חייליו מדי יום ומדי לילה למבצעים עלומים ונועזים, שהודות להם כולנו יכולים לישון בשקט. סא"ל ד. יעמוד שם בשם כל הלוחמים והלוחמות החשאיים שלנו, שבאומץ, בתחכום ובאנושיות גדולה מגנים על מדינת ישראל ועל אזרחיה", נמסר.

סא"ל ד

סא"ל ד' מפקד יחידת דובדבן צילום: דובר צה"ל

לצדו של ד' צפוי להשיא משואה הערב (ג') גם אביגדור קהלני - גיבור ישראל, ורד בן סעדון -חקלאית ומתיישבת מהשומרון שהקימה את יקבי "טורא", ורעות עמיחי - נערה דתייה מהיישוב נטע.